15 augusti 2009 - snart flyttdags!

På måndag bär det av med flyttlasset upp till Halmstad och Västanvägen 18, som nu kommer bli mitt nya hem :) Detta kommer dessutom innebära att jag kan börja kalla mig sambo. Kanske inte ska börja kalla mig Sambo-Sophie, men jag blir  ju i alla fall sambo. Sambo med min älskade Ola, och jag är lyckligare än jag någonsin varit. Fast jag inte ska ta med mig alla mina ägodelar...yet... Så blir det en hel del som kommer med i alla fall. Det mesta som hänger med är kläder, skor och väskor, sen är det givetvis andra saker som följer med också :) Kommer bli så mysigt att fixa med det tillsammans med älsklingen. U N D E R B A R T !

Imorgon ska jag åka och hälsa på min mormor i Knäred, eftersom hon är där innan hon ska operera sig den 26:e augusti. Så dit ska jag och hälsa på ,sen blir det en sväng inom morfar och städa åt honom. Så har man gjort några goda gärningar. Sen ska jag hem och packa ner det sista, hjälpa mamma med en del saker ( har ju visning av huset på torsdag och lördag nästa vecka) sen ska jag dessutom lägga i slingor i hennes hår. Hoppas på att det ska bli bra också.

Nu ska jag snart sova, var uppe tidigt idag och är rätt trött just nu faktiskt. Imorgon blir det som sagt att packa det sista, sen på måndag blir man Halmstadbo :) WIIE! Hade bra allihopa!


Love Sophie<3

Kommentarer
Postat av: Frida

SAMBO SOPHIE! Där har vi det, ditt nya smeknamn. Det gamla känns lite för.. taskigt ;) Fan vad roligt att flytta ihop med någon, jag är fett avundsjuk. Ni kommer säkert inte ha några sådana där jobbiga flytta-ihop bråk som man läser om heller, ni verkar vara så satans kära!

2009-08-17 @ 13:04:42
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/
Postat av: Elin

åååh va kul för dig!

ska också flytta som det är tänkt :) ska bli mysigt! åh du har varit på mitt jobb då eller? smedjebacken, där din mormor ligger? typiskt att jag inte jobbar mer för denna sommaren.. och att jag inte varit hemmai veckan! kunde vi ju setts i TRÄLSHULT ;) hihi! saknar dig! vi ses på högskolan <3

2009-08-21 @ 23:05:32
Postat av: Jennie

hoppas på att få se bilder :)

pusss

2009-08-25 @ 14:22:54
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0