9 augusti 2009 - Mitt sociala liv är just nu på botten!

Blä blä blä! Jag har inget som helst liv just nu, inget socialt ingenting. Har inte sett mina homies på evigheter vilket suger! Kanske någon har lust att ses snart?? Innan jag dör av tråkighet! Fast i fredags var det vinkväll med Madde i Halmstad som gällde. Vi fick efter många försök eld i grillen (tack vare att vi fick tag på tändvätska), så vi grillade drack vin och pratade en massa. Hade en enormt rolig kväll, efter vårt lilla äventyr inne i stan också så somnade vi gott när vi kom hem. Efter att vi nästan fått i oss 3 liter vin så mådde vi ganska prima dagen efter, endast tröttheten som gjorde oss sega den dagen. Tack så mycket min vän, det var precis vad jag behövde <3

Tänkte att jag skulle terra mina vänner någon dag nu, så vi kommer igång och hittar på något! :P Fest, film vad som helst :D

Imorgon bär det i alla fall av till Halmstad, ska hjälpa lillebrorsan och hitta ett par jeans, så vi ska gå och glo i affärer och ha trevligt :) Jag ska också hitta mig ett par jeans, sen ska jag köpa mig ett par bra löpar/promenad skor, priset spelar inte så stor roll bara de är bra! Det får älsklingen hjälpa mig med :) Honom har jag inte sett på en vecka imorgon, så saknaden efter honom har inte gjort mitt liv bättre direkt. Men imorgon ska jag äntligen få se honom:) Och troligen blir det att vi flyttar ihop till helgen nästa vecka, eller början på veckan efter :) LÄNGTAR! Sambolivet here I come!

Nu ska jag sluta skriva och göra något vettigt av mitt liv. BYE BYE


Love Sophie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0