29 december 2009

Jaha då var snart det här året också slut. Är det bara jag, eller flyger åren bara förbi? Tycker det här året har gått så otroligt snabbt, studenten, sommaren, julen, ja ALLT! Det är väl bara att hänga på och se vad som händer. Ikväll är det bara jag och Max hemma, Ola är och träffar två konmpisar från när han gick på ungdomsbrandkåren :) Så jag får underhålla mig själv.

Hoppas julen var bra för er andra. Min var nog den bästa på mycket länge, först var vi hemma hos mamma och åt julmat och öppnade julklappar. Sen blev det att köra hem till Maggan och Tommy och fortsätta kvällen där, med spel och julgodis :) Mycket trevligt. Och är så glad över att jag och min älskling har fått fira vår första jul ihop :) Älskar honom mest av allt, fast du kan tycka jag är knäpp ibland ;)

Nu ska jag fortsätta plugga och dessutom unna mig ett varmt fotbad :)

Hörs snart igen!!

Love Sophie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0