7 december 2009

Halloj!

Idag är jag ledig, men har en massa att göra. Eller ja, jag har en massa plugg i alla fall. Har tenta nu på fredag, och den vill man ju gärna fixa. Ska snart sätta mig och plugga på allt :) Igår var vi och kollade på matchen, super spännande match! Och straffen som kom i SISTA sekund typ 29.59 av halvleken var verkligen avgörande. Så matchen slutade 29-28 till Drott!!! En kul men allt för spännande match, mina nerver klarar inte riktigt detta. Men de vann ju som tur var.

I förrgår fick vi en tid med ett medium som ska komma hem till oss. Blir den 28 januari för han kunde inte innan dess. Vi ska ha hit honom eftersom det är något som inte riktigt är som det ska i huset. Känner av det nu när jag sitter och skriver och är ensam hemma. Ryser i hela kroppen och känner en liten känsla av obehag. Önskar älsklingen var hemma <3 Men har ju katten hos mig, trots att han nog märker av det mer än jag.

Snart är det jul, och jag har några julklappar till att köpa. Till Ola, Jossan, mormor, farmor och några till. Får bli en dag i nästa vecka när man inte har så mycket för sig, och när tentan är avklarad för denna gång. Vet nog vad jag ska köpa till de flesta.

Nä nu får jag gå och plugga i min ensamhet, ska nog göra lite varm choklad på det också. Hade bra!


ÄLSKAR MIN OLA MEST MEST MEST!!


Love Sophie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0