13 juli 2009 - regn och rusk

Trååååååkigt väder vi har fått. Igår kväll var det fint här, riktigt varmt och härligt, så vaknar man upp och regnet vara öser ner. När är det egentligen tänkt att solen ska komma tillbaka? Snart hoppas jag för jag börjar bli trött på detta. Vid kl 12 blir det jobb, as always. Hoppas jag får låna bilen för jag vill gärna slippa att gå dit i detta förfärliga väder. Sen skulle det vara bra om jag kom hem i tid också så jag hinner fixa mig, för jag och Jossan ska på slappe idag i Båstad :) Kommer bli superkul!

Sen på tisdag händer inte så mycket mer än att jag ska jobba. På onsdag ska jag träffa mina gamla SP-tjejer och vi ska på Anna-Belle och äta lite, sen på torsdag fyller Maxen 18 år så honom ska vi fira, sen har jag och älsklingen 1 år som förlovade också <3 Tiden går snabbt när man är lycklig, vilket jag är med dig min älskade gos bus <3

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll, funderar över 2 outfits men kan inte riktigt bestämma mig. Blir nog så att jag bestämmer mig typ en halvtimme innan jag ska åka, brukar faktiskt bli så ibland. Men båda är snygga, och jag har aldrig använt något av det. Så kan nog bli en succé vad jag än tar. Nu är jag i alla fall för trött för att tänka, vädret gör mig hängig och trött ska jag säga er, så jag hoppas solen tittar fram snart.

Nu ska jag nog gå och göra något vettigare tror jag. Hörs nog imorgon en runda.
SEE YOU LATER ALIGATOR!


Love Sophie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0