14 juli 2009 - Slappe och bakfylla

Slappe igår var skitkul! Kvällen började i Jossans brors lägenhet, där jag och Jossan till en början satt och förferrade lite med oss själva. Sen kom Tina och Millan, om det nu var så hon hette. Kul att träffa Tina igen, inte sett henne på över ett år nu. Så efter att vi suttit där en stund så tog vi oss vidare till Madison och slappe. In och glo en runda, men folket hade inte börjat stömma in än. Men jag och Jossan slog oss ner vid ett par norska killar som mest satt och glodde. Vi började snacka lite och plötsligt går den ena killen iväg och kommer tillbaka med en flaska champagne till oss. HÄRLIGT! Inte för att champagne är så jättegott, men just denna sorten var god. Så den drack vi upp och sen bar det ut på dansgolvet, vi dansade loss och hade en riktigt rolig kväll. Tack girls and boys!

På morgonen idag var dock läget sämre, jag mådde illa som fan och kände att jag skulle spy hela tiden, varför ska inte lilla Sophie lära sig att inte blanda alkohol???!!! Aja, det kommer nog också en dag ska ni se. Jag får helt enkelt skylla mig själv, men roligt hade jag kvällen innan. Så upp trött och sliten, klä på sig och duscha av sig. Sen bar det av till jobbet, SEEEEGT! Bara lukten av nybakade bullar och fikabröd gjorde mig illamående, så det var ganska jobbigt, speciellt när man ska vara trevlig emot kunderna också. Men det gick, illamåendet sitter fortfarande kvar men känner mig MYCKET bättre nu än vad jag gjorde tidigare. Ikväll blir det nog sängen tidigt, om det blir som jag tänkt mig. Vilket det sällan blir, men försöka går ju alltid.

Kanske ska se om det går något bra på tv? Eller kolla på en film kanske? Önskar min älskling var här hos mig, eller helst önskar jag att jag var hos honom, för jag saknar honom så<3 Inte sett honom sedan i lördags, och jag SAAAAKNAR HONOM! Men vi ses ju på torsdag, för då har jag och min älskling 1 år som förlovade och 1 år och 8 månader tillsammans <3 En underbar tid som kommer fortsätta så länge vi lever <3 Älskar dig busmys!






















Love Sophie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0