19 juli 2009 - jobb, jobb och åter jobb!

Mycket jobb på senaste tiden, har nu jobbat en vecka i sträck, och jag är redan trött på det. Jobbet är roligt, men lite ledighet vore ju inte helt fel. Ska försöka be om en dag ledigt snart, känner att jag behöver det. Nu kanske ni tycker att jag klagar, men att jobba varje dag tar en del på en faktiskt. Man får aldrig slappna av ordentligt. Men men, det gäller bara i en månad till ungefär, det ska jag klara av. Får en bättre lön denna gången:) Fast jag inte jobbat jättemycket egentligen, var ju ledig i 5 dagar när jag var i Stockholm med älsklingen. Men jag är ganska nöjd med lönen, nästa månadslön lär bli mycket högre. Aja, nog snackat om pengar.

Jag saknar mina SP - tjejer, hoppas vi ses snart <3

Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, för jag är trött och har ont i huvudet. Hade bra allihopa!

P.S om 5 månader fyller jag 20 ;)


Love Sophie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0