5 juli 2009 - long time no see



Ja, det var ett tag sedan man bloggade om vad som händer i ens liv. Men nu blir det ett litet inlägg innan jag ska sticka och jobba. Ni kanske undrar vad som hänt i mitt liv under den senaste tiden? Inte mycket kan jag säga er, förutom att jobba så har det inte hänt alls mycket. Jobb varenda dag, vilket gör mig lite illamående och trött ibland. Jobbar varje dag, i och för sig bara 5-6 timmar om dagen, men problemet är nog att jag aldrig får känna av någon ledighet. Men på måndag ska jag i alla fall ha ledigt i 5 dagar, och då blir det Stockholm med min älskade mys älskling <3 Kommer bli bäst bäst bäst!<3 Har längtat så mycket efter detta, bara han och jag på ett hotell med spa, och att få spendera 5 dagar i storstaden kommer bli helt undebart. Kommer göra mig mycket gott detta. Kl 07:20 imorgon går vårt tåg upp till Stockholm, och vi är frammen vid kl 12 ungefär. Elite Palace Hotel på St: Eriksplan kommer vara vårt hem i 5 dagar, ett 4 stjärnigt och jättefint hotell. WIIIE! Väskan är packad nu i alla fall, gick upp kl 9 i morse och packade ner mina grejer, så nu ska jag nog inte ha glömt något. Tror jag inte. I tisdags träffade jag förresten Lisa, Frida och Emelie hemma hos Frida. mycket mysigt och trevligt. Nästa tjejträff blir den 15 juli, alltså nästa vecka och då blir det att käka på Anna-Belle och ha det trevligt. Saknar att inte träffa er varje dag som man gjorde när skolan fortfarande var igång. Men men, vi har ju trevligt när vi ses.

Nä nu ska jag klä på mig lite anständiga kläder och borsta tänderna. HADE BRA HÄR HEMMA!


Love Sophie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0