1 juni 2009 - 11 dagar kvar




Rubriken talar för sig själv, det är 11 dagar kvar till stundenten. Helt sjukt egentligen när man tänker på det, 11 dagar sen är livet slut...Eller är det bara början kanske? Just nu känns det som om livet tar slut den dagen, men å andra sidan så känns det som ett helt nytt kapitel öppnas i ens liv, ett helt nytt steg att ta, ett steg man aldrig tidigare tagit. Ett steg som känns mer skrämmande än något annat steg man tagit förut. Men samtidigt känns det på ren svenska helt jävla underbart! Efter detta väntar högskolan och flytten till Halmstad. Ännu ett steg man ska ta, bli sambo, VUXENPOÄNG! :D Aldrig har jag känt mig lyckligare än vad jag gör nu, allt är toppen i mitt liv. Balen, studenten och flytten är det jag ser mest fram emot nu, högskolan kommer lite därefter. Usch ja, mycket att se fram emot.

Jag kom nyss och tänka på en sak också, ni vet hur stressad man har känt sig för allt skolarbete som varit den senaste tiden, och jag trodde att efter allt det var slut så skulle man också sluta att stressa. Men stressen sitter kvar, nu stressar jag för hajken, spexet, balen och stundenten. Ska man aldrig kunna sluta stressa?:P Fast en stressfaktor försvann nyss då jag fixade den sista bilen som behövdes till balen :D DUKTIGA JAG! Dessutom fick vi den billigare, alltid bra. Hon jag pratade med var grymt trevlig, synd att det inte var hon som skulle köra. Men nu är det fixat och spex träning blir det på onsdag och imorgon ska jag lämna min klänning för strykning och jag får tillbaka den på torsdag. Mycket att fixa, denna och nästa vecka är fullproppad med saker som jag ska göra. Helt sjukt vad mycket det är att fixa och saker man ska hinna med. Men jag är säker på att det är en tid som jag kan kolla tillbaka på med ett leende på läpparna.

Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll, kolla på en film kanske? Eller bara slappa varför tv:n...Känns som en evighet sedan man kunde göra det utan att få ångest. WIIE! Ledig imorgon och det gör ju saken mycket bättre :)


Love Sophie <3

Kommentarer
Postat av: André

All lycka till inför framtiden! :)

2009-06-06 @ 08:36:27
URL: http://andrethegreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0