11 juni 2009 - baldag

Då var det dags för bal, och det ska visst regna :( Kan man bli ledsen eller? Som tur är så har jag ett ganska stort paraply med mig, man kan ju inte lägga allt på han man ska gå med. Men jag hoppas innerligt att det inte regnar när vi ska mingla och ta kort. Skulle vara grymt tråkigt. Jossan hon kommer snart och då ska vi börja med min baluppsättning. Kommer bli kalasfint, så hoppas inte regnet förstör allting. Vid typ kl 4 ska vi vara hos Jack, ta kort och dricka bål, i lagom mängder. Sen hämtar vår balskjuts oss och vi tar oss vidare till Skottorp -- > Skottorps slott. Kommer säkerligen bli en oförglömlig kväll, symd bara att jag inte får spendera den med min älskling :( Fortfarande ledsen för att vi inte får gå ihop, och förlåt om jag på något sätt sviker dig för att jag går på min bal. Men det känns som om det är en grej man gör en gång i livet, och att man kommer ångra sig om man inte går på den. Nä nog pratat om det, nu ska jag slappa lite till innan Jossan kommer, och hjälpa mamma. Ni får höra mer om kvällen sen, och ni lär få se någon bild också.

Love Sophie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0