16 juni - underbar studentvecka!

V. 24 var helt underbar, aldrig har jag haft så roligt någonsin. Hajken förra söndagen, SP06B vann klädstrecket! WIEHO! Frida och jag ägde verkligen.

Måndag var det spex, vi vann inte men jag tycker då vi var riktigt duktiga, Frida du MÅSTE skicka bildspelet till mig, så jag får se vilka pinsamma bilder du la upp på oss ;)
Tisdag = klasskampen, vi började tidigt med att fjäska för skol-IF, trots att vi vann fjäskpoängen så kom vi inte till final och till allas besvikelse så vann NV06! Vi fick dessutom veta att vi skulle få springa ut sist, blää! Men det blev bra i alla fall det där. Käkade med mina sSP-brudar på kvällen, mycket trevligt och mysigt.
Onsdag bar det av på student till kusin Johannes, efter att ha varit hos frissan och fixat lite i skolan. Var väl hemma vid halv 11 tiden denna afton, en mycket trevligt kväll minsann.
Torsdag - Låt mig citera Askungen " Vad är en bal på slottet? " Jag kan säga då att en bal på slottet är helt underbart och fantastiskt. Hade en otroligt rolig kväll med min baldejt och alla andra runt omkring mig. Trots regn och rusk, så är detta en dag som jag alltid kommer att minnas. Klänningen satt perfekt och jag kan nog säga att jag kände mig vacker i min puff-klänning. Alla var vackra på balen, och killarna var stilliga som aldrig förr. En kväll att minnas <3
Fredag - Denna dag blev det att klippa sig kl 8 på morgonen, sen hämta blommor och därefter bege sig till Halmstad och älsklingens student. Mötte Jennie och gav henne en blomma, fick min bok och ett gosedjur :) I regner traskade jag vidare till parken och mötte Olas mamma och släkt. Älsklingen kom och mötte oss och vi tog oss hemåt till Ola, massa mat och tårta blev det. Supergod mat! Fick åka hemåt vid kl 7, då jag hade min egen student dagen efter.
Lördag - Dagen man längtat efter sedan första dagen på gymnasiet. Studenten var här. Dagen började kl 05:00, och kl 06:30 var jag hemma hos Frida, som skulle ha champagne frukosten. En mycket trevlig frukost och Sophie blev såklart askalas, ännu mer kalas blev jag efter promenaden till skolan. Men kul hade jag i alla fall. Kul i skolan, och det bar av till kyrkan, jag och Jullan syndade i kyrkan, men jag tror faktiskt att gud förlåter oss. Det blev bölande i kyrkan också, då de spelade en speciell låt. Men Jullan, Emelie och Jack höll mig så fint i handen, TACK <3 Tillbaka till skolan där vi fick mackor och kaffe, gott! Sen vidare till klassrummet och få betyg, Per var så otroligt sentimental, kommer sakna honom och Helena. Sen gick vi till aulan, väntan kändes lång men till slut var det vår tur att springa ut. Till Marit Bergmans - Adios Amigos gjorde vi vår stora entré. Efter detta blev det balavagn och sång --> hem där man väntade på att släkten skulle dyka upp, det blev mat och annat. En mycket trevlig studentfest, dessutom fick jag många fina presenter. 3800 kr sammanlags, varav 1000 kr jag lovade att köpa mig något jag vill ha, så jag köpte mig ett pandora armband <3 Sen fick jag ett Thomas Sabo armband, som jag ska köpa berlocker till, sen fick jag lite annat smått och gott, och en massa fina blommor. Efter festen hemma drog jag till Madison, en otroligt rolig kväll som jag mest spendera genom att sitta och prata, men det var hemskt trevligt, och en kväll jag alltid kommer att minnas. Dagen slutade kl 5 på morgonen, då hade jag festat och levt livet i 24 timmar. Dessa 24 timmar kommer alltid att finnas i mitt minne, och det kommer dessa 3 senaste åren också att göra. Det bästa med dessa 3 åren har varit de människor som jag lärt känna, och då menar jag framförallt mina älskade SP-brudar. Ni betyder allt ska ni veta, och jag hoppas verkligen inte att vi förlorar kontakten nu <3 Jag kommer vara som en blodigel efter er ;) NI ÄR BÄST<3 Tack till alla er som gjorde denna veckan till ett minne för livet <3


HAJKEN


BAL

OLAS STUDENT


STUDENT!!


Love Sophie <3


Kommentarer
Postat av: Frida

äntligen lite uppdatering! :D

klart du ska få bildspelet, bara tjoa till! och du, vi ägde fan klädstrecket ;)

vi ska fan hålla kontakten. jag ska bara vila upp mig en eller två dagar till, sen jävlar kommer det plinga sören på era mobiler! xD

2009-06-17 @ 15:39:24
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/
Postat av: Sophie

Det hoppas jag på Frida:) VI ÄGDE!

2009-06-18 @ 23:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0