18 juni - midsommar imorgon!

Ja ni imorgon är det midsommar, ska spendera den med min älskade Jossan:) och givetvis med andra härliga och underbara människor. Kommer säkert bli en fantastiskt kväll. För en stund sean fick jag leka lite taxi då jag skulle skjutsa sin kusin och hans kompisar till Mellbysstrand, för att se om där var något ös. Det var inget ös, men de bestämde sig för att ta sig hemåt själva...strandvägen. Jag hoppas verkligen att min kära kusin och hans följeslagare hittar hem, annars skulle han ringa mig. Imorgon blir det att ta sig till Oscar först och främst, har blivit lite av en tradition det där, eller mest tycker jag nog att vi våldgästat hans hus i alla dessa år, men i år är vi faktiskt lite mer bjudna ;) haha

Jossan kommer hem till mig imorgon vid kl 4 tiden, vilket kommer bli superkul! Vi ska dricka och ha det trevligt som bara hon och jag kan ha det. Sen ska vi väl försöka ta oss till Mellbysstrand, hur vet vi inte än eftersom jag inte har någon cykel, men ska försöka lösa det imorgon. Annars får vi väl gå dit, men vore grymt trist om vi var tvungna till det. Eftersom det är en bit att gå.

Dessutom har jag nya news om att jag och Ola ska åka upp till Stockholm, nu inom en månad eftersom det är då han är ledig ifrån träningen. Vi ska åka och bo på hotell och njuta av spa och grejer. ASNICE! Älsklingen är den som får betala just nu, men du får pengar sen, jag lovar. Kommer bli hur underbart och bra som helst, längtar verkligen till detta <3 Bara du och jag, mys och gos...GAAHHH! Man blir ju helt till sig när man tänker på det.

Igår var det lite jobb som gällde om någon antecknar det, ska börja jobba på måndag, varje dag kl 12-17, klagar faktiskt inte på den tiden. För då kan man både sova till sent och umgås med kompisarna och älsklingen på kvällarna :)

Nä nu orkar jag inte skriva mer, jo förresten en liten fråga, någon som har en cykel de vill låna mig, den kommer stå i tryggt förvar och skulle verkligen behöva en tills imorgon (a)


Love Sophie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0