2 juni 2009 - leeeedig!


Bra låttycker jag!

Rubriken stämmer inte riktigt, känner inte att jag varit jätteledig idag, men har hunnit med en hel del faktiskt. Gick upp kl 9 i morse och gav mig ut på en timmes powerwalk, hem och käka en regäll frukost. Åkte med mamma till Laholm för att hon skulle klippa sig, till systemet och Skodon en runda. Hittade ett par fina och sköna sandaler ifrån Vagabond, kostade 450 kr och inget som passar min budget just nu, men ska hoppas att de finns kvar tills jag får min lön den 25 juni, annars beställer jag dem på nätet. För jag vill ha dem, sandaler är tyvärr de enda skor som inte passar mina cp-fötter, så när jag väl hittar några så vill jag gärna ha dem.

Efter Laholm blev det hem en snabbis sen iväg och lämna in min klänning för stykning, får tillbaka den på torsdag. Sen fixade jag och mamma en del saker i Båstad och ett i Östra Karup. Hem, laga middag och iväg och handla hårfärg och lite annat till mamma.  Satte i färgen i hennes hår, blev rätt bra faktiskt. Ser lite ljusare ut på ena sidan, men beror nog på att det var så innan också. Efter allt detta hade jag äntligen lite me-time och då gav jag mig ut på en timmes promenad..again. Skönt att få röra på sig. Nu ska jag inte göra så mycket mer faktiskt, ska glo lite på datorn och sedan ta det lugnt. Blir sängen tidigt ikväll för jag är ganska trött efter dagen som gått.

Imorgon blir det skolan tidigt då jag har estetisk verksamhet, sen samhälle och spanska och sist men inte minst spex träning. Sen ska man hem och då ska Jossan fixa med min balfrisyr :) Ska nu bestämma vad jag ska ha för frisyr på balen. Blir nog superbra!


Love Sophie <3

Kommentarer
Postat av: Frida

vi kommer att bli heta som få tjejen, garr på oss!

2009-06-03 @ 10:09:47
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/
Postat av: Sophie

Mhm, men nu visade det sig att jag måste färga håret igen, annars kommer det se ut som fan :( Sa till henne att hon skulle täcka de understa, men hon sa att det inte syntes något när hon färgade det, men idag visade det sig att det visst gjorde det. Just nu är jag lite desperat.

2009-06-03 @ 18:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0