24 juni 2009 - midsommar, fotboll och jobb

Vi börjar med det först nämnda, midsommar. Midsommar var skitkul, mer än så kan jag nog inte säga. För hela kvällen var SKITKUL! Så roligt har jag inte haft på länge kan jag tala om för er. Midsommardagen blev det Mellbysstrand också, träffade en massa trevligt folk :) Blev Surfside och tivoli den kvällen.

I måndags var det under21 som gällde, alltså fotboll för er som inte förstår det. England VS Tyskland, matchen slutade 1-1. Sista halvleken var lite tråkig, men vi hade roligt i alla fall. Vi käkade popcorn och hade trevligt, sen bar det av hemåt på cykel och vidare till Max med bil. Så jag, Ola, Padde och Christian tog oss dit och käkade. Tog en veg-sallad, MYCKET GOD! Sen hem och latja runt lite. Sen i säng och mysa.

Resten av tiden har det bara blivit jobb och en massa promenerande känns det som. I alla fall idag, har ½ timmes promenad till jobbet i alla fall, så får en del steg där genom att gå fram och tillbaka, sen får jag det på jobbet också givetvis. Så nu får jag mina steg varje dag. Kom upp i 15 000 steg idag, vilket är bra tycker jag bara genom att gå till jobbet, jobba och gå tillbaka. Aja nog snackat om det.

Till helgen blir det bröllop, Olas kusin gifter sig. Köpte en ny klänning nu, en ljusblå så den ska väl duga. Kommer säkert bli jättekul. Imorgon blir det jobb, och på fredag också. Och snart ska jag sova för jag orkar inte skriva mer.

SAKNAR MIN SP-TJEJER <3

Love Sophie <3

Kommentarer
Postat av: Frida

DENNA SP-TJEJEN SAKNAR DIG MED!<3

på tisdag smäller det, tror alla utom Elin kunde. ett litet mirakel minsann haha ;)

2009-06-29 @ 12:25:58
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0