3 juni 2009 - hårskandal!

Okej, balfrisyren idag blev ingen skandal , den blev superfin och cool. Men mitt hår är en skandal, jag som tyckte att min nya fina färg var jättefin. Men den dumma frisören verkade inte fatta att jag ville att utväxten underifrån skulle försvinna också. Jag frågade henne om hon trodde att den skulle synas när jag skulle ha min balfrisyr, då sa hon nej, men det syns! JÄTTEFULT! Så nu har jag en hårkris. Ska försöka åka dit imorgon och beklaga mig och säga att de får färga om mitt hår eftersom jag inte blev nöjd, blev ju inte som jag hade tänkt mig i alla fall. Ska i alla fall försöka få en tid också, vilket inte kan bli det lättaste. Men de får de minsann fixa i Hasslöv.

Jossan gjorde i alla fall en jättefin frisyr på mig, kommer bli ännu finare på baldagen. Man kan hoppas att det inte blåser så mycket som de säger att det ska göra, för då lär väl frisyren blåsas sönder.  Kommer nog gå bra det där, längtar! Imorgon är det en vecka kvar till baldagen, kommer bli helt underbart! Ska hämta min klänning imorgon också, ska fråga henne hur jag kan lägga upp den lite, för den kändes lite lite för lång. Ska ju inte gärna snubbla när jag går där, vore dumt och pinsamt. Näe trillas ska här inte.

Ikväll har jag varit ute och gått en promenad på en timme, kom hem för ca en timme sedan, ska snart gå och duscha. Jag är helt inne på detta med att promenera, har blivit lite av ett beroende, men ett bra beroende tycker jag nog. Som sagt ska duscha sen blir det nog sängen om någon timme. Ska köra mamma till Hässleholm kl 7 imorgon, så jag och brorsan har FF tills på lördag eller söndag. Fest?! Nej, kanske inte men kunde gått ^^ Imorgon ska jag dessutom till skolan en runda, ska kanske städa hos mormor och sen blir det att hämta klänningen och därefter jobba. Gött med pengar men kommer nog vara trött sen på kvällen. Längtar så mycket tills jag får min lön den 25 juni!!!

Nog pratat ifrån min del, nu ska jag duscha och sen blir det att ta det lugnt tills det bär av till sängen.

Saknar min älskling, så mycket  <3 FREDAG KOM FORT!


SNÄLLA GE MIG HENNES HÅR!


Love Sophie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0