4 juni 2009 - en lång dag...

Ja, idag har det varit en lång dag och jag orkar egentligen inte skriva just nu, men jag får ju inte svika mina fans ;) Idag körde jag först och främst mamma till Hässleholm, satt och väntade med nervvraket och sen var jag i Laholm kl 10, efter att ha lämnat hemmet kl 7. Jobbigt, men så kan det vara. Blev stoppad av polisen IGEN! Och då blev Sophie nästan lite glad denna gången för hon hade ju sin väska med sig, och sin plånbok. Men när hon öppnar väskan, så finns ingen plånbok och hon kom på att den ligger på köksbordet hemma. Jag fick blåsa, och som tur var så fick polisen ett larm och måste åka därifrån, jag klarade mig än en gång. Nu ska jag aldrig lämna hemmet i bil utan min plånbok, har klarat mig 2 ggr denna veckan, det kan inte bli en tredje gång. Så nu hänger den alltid med mig.

Sen blev det skolan, svenska, spexövning, fika med brudarna, skulle dessutom ta mig till ungdomsmottagningen, men då öppnade de kl 3, hade så för mig att de öppnade kl 2. Men, men jag får ta det nästa vecka. Hem, hämta balklänningen i Båstad och sticka och jobba. Hem, äta, tänkte inte promenera idag för jag var för trött, men mitt samvete fick mig att ta mig ut på en timmes promenad, fast jag egentligen inte orkade. Men ut begav jag mig, i blåsten. Hem, duschade och nu sitter jag här och gör ingenting. Skriver upp lite vad jag ska fixa imorgon, har en hel dag ledigt som jag ska spendera på bästa sätt, shopping...Och lite annat:) Finns lite saker som jag måste handla, sen finns det vissa saker som jag vill handla, men som jag inte måste ^^ Kanske blir klänningen i från MQ som jag vill ha, om den finns kvar i min storlek. Fanns inte många kvar förra gången. Egentligen är jag ganska hopplös, för när jag verkligen vill ha något, så måste jag hade det, annars kan jag inte sluta tänka på det. Många gånger önskar jag att jag hade hur mycket pengar som helst till mitt förfogande.

Ska träffa Anna-Karin imorgon, en vän till familjen.  Jag, hon och hennes gulliga dotter Clara ska spendera eftermiddagen tillsammans till shopping, och då är vi mest ute efter en klänning till mig, som jag kan ha på Olas kusins bröllop som är den 27 juni. Kommer bli superkul, sen ska jag ta med mig älsklingen hem efter han tränat:) LYCKLIG! Saknar honom så mycket, så jag dissar faktiskt Karsefors denna gången, för vi kommer inte ses så mycket nästa vecka känns det som. Typ när vi tar stundenten och så, och då är det ju massa folk runt omkring en. Så vill ha lite ensam och mystid med honom:)

Näe nu slocknar jag snart, Sophie is going to bed now, BAY BAY!



Love Sophie <3

Kommentarer
Postat av: Frida

åh, hoppas du hittar något fint! :D

snygg bild på dig och Lassas minsann ;)

2009-06-05 @ 12:42:22
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/
Postat av: Sophie

Det gjorde jag:D Massa! Han är ju lagom nykter på den bilden:P haha

2009-06-06 @ 17:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0