7 juni 2009 - HAJKEN!

Som sagt, idag är det Hajken, hinner inte blogga så mycket idag, men tänkte bara säga att jag lever. Trots att jag inte bloggat på två dagar. I fredags blev det Halmstad, träffa Anna-Karin och naturligtvis lille Clara, blev shooopping! Köpte en massa smått grejs, ett linne på Gina Tricot, en klänning ifrån MQ och två skor ifrån skopunkten. ÄLSKAR DEM OCH MIN KLÄNNING! Kommer slita sönder den i sommar, efter att jag haft den på bröllopet. Haft myspys med älsklingen hela helgen, hämtade han i Halmstad i fredags, och han åkte hem idag. Igår var vi i Laholm, kollade på Sverige-Danmark matchen. först vid Lagan och sen tog vi oss hem till Peter och Helena. Och därifrån begav vi oss inte förrens kl halv 3 inatt. Haha, deras dotter Angelina är så bedårande :) Marcus är också söt såklart. Nu bär det sm sagt snart av till Våxtorp, och Hajken 2009. Med lekar och dricka kommer vi spendera kvällen, kommer bli superkul!

Här kommer bilder på mina nya shoes :) Och nu ska jag packa ner det jag ska ha med mig. BYE BYE!




Ha en bra kväll.

Love Sophie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0