14 maj 2009

Jaha så ska man börja blogg igen, på riktigt denna gången. Var ju ett tag sedan man bloggade sist, tror det var i julas faktiskt. Men nog om det, nu är det en ny blogg och nya tider. Igår var det 1 månad kvar till studenten, och det gör mig både nervös och exhalterad på samma gång. Ett nytt steg att ta, och en ny framtid att invänta. Guud, jag får ju en  kittlande fjärilsliknande känsla i magen. Injudningarna till släkten är i alla fall ute, klänningar köpta till både bal och student. Nu är det bara väska som saknas till balen. Men den får jag fixa nu någon dag, får gå till Vera & Co och kolla.

Har pluggat typ 3-4 timmar idag och jag är nu helt slut. Ska hålla upp nu en timme sen ska jah öva på spansk glosorna igen. Nu under min plugg fria timme så har jag kollat lite på H&M:s sida och där fann jag lite saker jag vill ha...






Väskan blir det nog inte av att man köper, för den kostade typ 800 kr, och det är inget som jag har råd med just nu. Men några av de andra sakerna ska jag nog inhandla i alla fall :) Är shoppingsugen! Men det får vänta tills efter studenten, måste i alla fall köpa en klänning till Olas kusins bröllop som vi ska på i sommar. Funderar på att försöka hitta en fin klänning i aprikos eller något. Älskar den färgen!

Nä, nu blir det att glo på lite Desperate Housewives...Kanske Underbar imorgon :)

Love Sophie <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag har varit ute och letat efter en snygg jeansjacka i evigheter känns det som. Jag vill också köpa en!! Linnet var jättegulligt!!!!



2009-05-14 @ 21:01:27
Postat av: Anonym

Ja, jag också:) Har en, men vill ha en ny och jag tycker denna var jättefin. Jaaa fint linne :)

2009-05-14 @ 21:10:15
Postat av: Sophie

Ja, jag också:) Har en, men vill ha en ny och jag tycker denna var jättefin. Jaaa fint linne :)

2009-05-14 @ 21:10:37
Postat av: André

Det här är bara för att bevisa att jag har varit här. ;)

2009-05-14 @ 22:22:04
URL: http://andrethegreat.blogg.se/
Postat av: Frida

ditt giriga barn! köpa så mycket kläder, buuh! dela med dig säger jag! ;)

JAG HAR KÖÖPT NYA SKOOOR! kolla bloggen, dom är sassy så det svänger om det ;)

2009-05-16 @ 17:01:46
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/
Postat av: Frida

UPPDATERA MERA SOPHIE!

2009-05-17 @ 13:22:42
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0