20 maj 2009

Tjosan!
Såg nyss att det inlägget som jag skrev i måndags inte hade kommit in. Så jag hade faktiskt uppdaterat...FRIDA ;) Jaha vad har hänt idag? Hade 3 lektioner i skolan, varav en lektion jag hade prov på. Gick väldigt snabbt att göra provet denna gången, kändes som om jag kunde det mesta så jag hoppas på ett G. Sen bar det av till tandläkaren, de satte i några gummiband som ska göra så att mina tänder kommer upp. Kändes inget då men nu spänner det ganska mycket i tandsingarna. Men det ska nog gå över till imorgon, hoppas jag.

Jaha nu har vi ledigt i några dagar framöver. Imorgon ska jag äntligen få träffa min älskling igen, längtat efter honom <3 Sen måste jag tyvärr hem på fredag igen eftersom jag ska jobba 07:15 på lördag OCH söndag :/ Kommer bli strängt eftersom det blr Karsefors på lördagen. Inte mycket sömn. Men det får jag ta igen det sen. Man är väl en hårding;) Sen bär det av till älsklingen igen på söndag.

Näe nu hade jag tänkt skriva klart mitt religionsarbete och börja på psykologin. Orkar inte sitta med det i helgen.

SEE YA!

Love Sophie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0