25 maj 2009

Jaha då var det måndag igen, men den började i alla fall med en välbehövlig sovmorgon. Sjukt trött, och jag börjar nog bli sjuk också. Karsefors i lördags var kuuuul:D Sjukt kul verkligen och Björn Rosenstöm var inte heller en besvikelse, precis som han inte var förra året. Kvällen började i Ysby hos en som heter Bo och hans sambo. Trevligt som bara den, vid 11 tiden tog vi oss vidare till Karsefors och var väl där en kvart senare. Kvällen gick snabbt och jag träffade på en massa människor som man inte sett på en evighet. Hem vid typ kvart över 2, sen somnade jag vid kl 3. Upp kl halv 7 och jobba kvart över 7. Jag var INTE pigg kan jag säga! Aldrig varit så trött, och den kvällen somnade jag som en stock.


Och till dig Frida, jag är ledsen att jag inte kunde komma men det var knappt att vi kom till Ysby när vi skulle. Frågade varenda människa jag kunde komma på om de kunde skjutsa oss från Laholm till Karsefors, men ingen kunde. Så det där med att inte "palla" har du helt fel för dig. Synd att förfesten inte blev som du hade tänkt dig, vi får ta igen det på fredag<3 Du gick förresten miste om något på Karsefors, stod en massa fjortisar i kön men inne på Karsefors var åldern betydligt äldre.

Ikväll blir det att plugga psykologi eftersom den ska vara inlämnad på torsdag, då blir det dessutom redovisning. BLÄÄÄ! Men men, nu har jag bara några saker kvar innan jag kan släppa loss inför studenten:)


Love Sophie <3

 

UPPDATERING KL 21:55
Trött så trött på det mesta just nu. Jag säger som du Jossan jag vill bara bort här ifrån, jag är trött på att bo hemma och jag är trött på allt skitsnack hela tiden dessutom är jag förbannat trött på att allt bara är bra när det passar vissa. JAG ÄR TRÖTT! Längtar till hösten då man flyttar upp till Halmstad och älsklingen, och Jossan för dig löser det sig när du kommer in på frisörskolan, som du kommer <3


Kommentarer
Postat av: Frida

vi är alla olika, och jag är då sjukt glad att jag inte betalade 160spänn för Karsefors när jag inte var sugen och mest såg fjortisar. Men alla får ju tycka vad dom vill, eller hur? önskade verkligen att jag hade fått en lika rolig kväll som du verkade ha fått.

och du skrev väl att du inte orkade fixa åka taxi eller fixa skjuts för det var så krångligt eller vad det nu var? annars fel av mig.

2009-05-25 @ 17:08:14
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/
Postat av: Sophie

När jag skrev att det var krångligt så menade jag svårt. Fick inte tag på någon som kunde skjutsa oss. Och vi kunde ju inte direkt gå ifrån Laholm till Karsefors. Jag har inte sagt att du inte får tycka vad du vill, säger bara att det såg bättre ut där inne än vad det gjorde utanför.

2009-05-25 @ 17:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0