26 maj 2009

Tisdag, lååång tisdag idag. Jag har gjort prov i engelska C, svåårt! Dessutom har jag lämnat in ett en uppgift i Internationell Politik. Har som sagt varit en lång dag och det är skönt att den snart är över. Imorgon är det onsdag och då har jag inte så mycket för mig. Skolan, hälsa på mormor och sen ska jag ju förresten testa balfrisyr med Jossan igen :) Ska testa och sätta upp det imorgon och se om det blir bra och hur jag ska ha med.

Apropå balen, är det många som ska dricka en massa? Verkar som om det är jättemånga som tänkt supa till det på balen. Själv känner jag ingen större lust att dricka den kvällen. Hur kul vore det att ha en nerspydd klänning och minnesluckor. Nej, den kvällen blir det nyktert för mig. Finns ju så många andra kvällar den veckan som man ska festa på. Längtar så otroligt mycket, idag är det 17 dagar kvar till studenten! JIPPI! Alla har inte hört av sig än om de kommer eller ej, men just nu så är vi i alla fall 25-30 personer. Sen ska det nog komma lite fler skulle jag tro, blir nog lagom med folk.

Snart ska jag sätta mig med psykologin, sen blir det att sova tidigt!


Ett pandora armband hade suttit fint <3


Love Sophie <3

Kommentarer
Postat av: Frida

äh, jag ska inte supa skallen av mig, inte när man gjort sig så fin! jag ska bara smutta lite champange. men det ska väl du med, inte helt nyktert?

2009-05-27 @ 17:22:01
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/
Postat av: Sophie

Smutta ska jag göra:) En cider kanske. Men inte mer :)

2009-05-27 @ 18:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0