27 maj 2009 - Balväska-panik!

Jisses jag blir ju snart nya blondinbella om jag fortsätter blogga såhär :P haha...Kanske inte. Idag försov jag mig men det verkade inte som om jag missade så mycket så det var ju bra. Hade samhälle, spanska och religion idag. Gick igenom religionarbetena på lektionen och på nästa lektion ska vi gå igenom några frågor. Dessutom ska jag göra ett prov i religion på måndag, angående olika livsåskådningar. Ska försöka få bra på detta, så kanske man kan få ett VG i religion. Vore jag sjukt nöjd med i alla fall. Imorgon ska jag ha redovisning i psykologin och jag blev precis klar med mitt arbete, imorgon ska jag snabbt fixa ihop en Power Point som jag kan ha på redovisningen. Hoppas verkligen att det går bra på redovisningen imorgon, så kanske man kan få ett VG i den kursen. Ganska svår kurs plus att vi inte har haft några prov som han kan gå på, bara 1 skriftlig sak, detta arbetet och redovisningen och en liten muntlig grej. Så ett VG skulle sitta fint, men tror inte jag fåt det.

Hoppas på att man får reda på projektarbetet denna veckan, skulle vara sjukt kul att äntligen få reda på vad man får, sen ska jag få reda på engelska B betyget imorgon och retorik betyget. Mycket nyfiken på retoriken om det blir MVG eller hur det blir. NEJ nu får jag sluta prata om skolan och skolarbete, tycker det är så tråkigt att prata om egentligen. Orkar inte med alla som pratar om det hela tiden. Men eftersom andra pratar om det så hänger man ju med i snacket! Efter provet på måndag ska jag inte prata mer om skolarbete. DÅ BLIR DET SLAPP RESTEN AV TIDEN!

Förresten jag är desperat efter en vit kuvertväska som jag ska ha till balen, ingen som har en att låna mig, eller som jag kan få köpa???? Har inte hittat någon, har typ 2 affärer till jag ska till. Hittar jag ingen där är det panik!

Love Sophie <3

Kommentarer
Postat av: Frida

haha orkar inte med alla som pratar om det hela tiden, så har du precis skrivit en hel blogg om plugg ;) men jag håller med dig, man bara hänger med. svårt att vara tyst om det när man tänker så mycket på det nu..

har bara svarta tyvärr :/ har du kollat hörnan? dom har fina vita tycker jag. men såg inte priset, kanske dyra..

2009-05-27 @ 19:44:46
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet, fick skriva av mig lite om plugget^^ Nu har jag slutat. Nä jag har ju inte gjort det, ska in och kolla imorgon men de är säkert dyra med sina. Men i värsta fall får jag betala för att få en:P

2009-05-27 @ 20:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0