28 maj 2009 - paniken över!

Ja, som ni ser på rubriken så är paniken över, jag har hittat min balväska. Gick idag in en snabbis på Hörnan i Laholm, hon hade snålt om vita kuvertväskor eftersom hon hade sålt slut på de flesta, men jag fann en som blir perfekt. Jag kollade knappt priset när jag såg den, så desperat var jag efter en väska:P  Men den var jättefin och jag kommer säkerligen få nytta av den.

Idag har jag varit väldigt aktiv, jag har förhandsröstat, städat rummet, promenerat och tvättat lite. Så jag tycker faktiskt att jag har varit mycket duktig. Nu tar jag det bara lugnt, för jag tycker faktiskt att jag förtjänar det efter allt slit som man haft denna och förra veckan. Första dagen på länge som jag bara kan ta det lugnt och slippa tänka på skolan. Nu har vi bara studentveckan att se fram emot och studentfesten imorgon :D Ska bli superkul! Temat är "Allt utom kläder" , men jag ska skippa temat och vara påklädd...med kläder! Ska bli skitkul och ska förfesta med klassen, eller ja de personer som kommer till förfesten då. Tänkte fixa ihop hela klassen, om det går får vi se.

Här kommer ett par bilder som är till Frida, DENNA SKA DU HA SOM BALFRISYR tycker jag (A)




När snart blir det att sova. Är trött...


Love Sophie <3

Kommentarer
Postat av: Frida

tack Sophie! perfekta bilder, precis vad jag behövde! :D

vad kul att du hittade väskan, ska bli roligt och se alla snyggingar på balen ;) vi kommer ju dock vara snyggast. så ni andra kan stanna hemma:P

PEPPA!

2009-05-29 @ 14:46:46
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/
Postat av: Sophie

Klart vi kommer vara snyggast:D

2009-05-29 @ 17:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0