13 april 2010

Just nu känns det som om jag lever i skolan, denna veckan måste jag ta mig dit varenda dag förutom torsdag, blöö :P Förutom att plugga ihjäl mig så har jag varit på gymet 2 dagar i rad nu, vilket jag tycker är ganska duktigt^^ Igår sprang jag 2 km + armövningar and guess what!!! JAG HAR EN TRICEPS :D En triceps med potential att bli vältränad ^^ WIEHO!! Så idag blev det att springa 3 km och lite armövningar på det också, så gäddhänget ska väl försvinna någon gång ;)
Imorgon blir det heldag med försvaret, de ska föreläsa om EU och försvar någonting, det håller i alla fall på från kl 9 till kl 3. Man kan ju hoppas att personerna som ska föreläsa är bra annars kommer det verkligen bli en pina att sitta där. Därefter blir det nollningsmöte, där vår stad ska berätta hur de har planerat Nollningen, ska bli jätteintressant att lyssna på. Sen blir det nog att träna again, härlisch!!! :D:D

Nu ska jag klä på mig lite anständiga kläder så jag kan ut en runda eller något^^ Blev inte så mycket skrivande idag men det har inte hänt så mycket heller så det får bli såhär. BTW Frida, det blev ingen vit Garden Collection klänning, för jag tycker att jag såg ut som ett tält i den så det var ingenting för mig.

Hade bra sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0