17 april 2010

Lördag lördag lördag, idag har det inte hänt något speciellt direkt. Jag och älsklingen tog lite sovmorgon, eller ja jag gjorde det, älsklingen var uppe till kl 7 i morse så han sov inte lika länge som jag. Jag började städa för fullt i köket och i tv-rummet, blev rent och fint. När han vaknat till lite så drog vi ner på stan en runda. Älsklingen handlade sig ett par byxor, ett bälte och ett par strumpor. Tillsammans handlade vi en magnetlist som vi ska ha i köpet till knivarna. Blev jättebra! Jag handlade dessutom ett hopprep som jag ska börja använda :) BRA BRA!
Sen tog jag mig en kycklingrulle och han en klycklingsallad.
Hem och sätta upp listen och knivarna, blev fin fint.

Nu sitter jag och är besviken över att Halmstad saknar affärerna Zara och Urban Outfitters ;( VILL VILL VILL HA DEM! Har lagt ett bud på tradera på en Urban Outfitters väska som är jättefin och oanvänd, är ca 40 minuter kvar på den och den är uppe i 53 kr. HOPPAS HOPPAS! VÅGA INTE BUDA PÅ DEN! ;) Det är en annan som slåss om den också! BITCH BITCH!!!! Men som sagt, det vore inte helt fel att ha en hel affär att gå i här i Halmstad :P

Vi ska till Olas mammi och äta senare, och sen blir det att plugga lite och bara ta det lugnt:) Hoppas ni andra får en bra helg! Det ska jag försöka ha, ska till mormor imorgon och hämta min cykel sen blir det Afro kl 17:00 :D

BYEEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0