18 april 2010

TRÄNA TRÄNA TRÄNA! Jag börjar att älska detta! Har dessutom börjat känna av att jag har ett visst flyt i det hela också. Lördag är slappe dag resten av dagarna är det träning. Just nu är jag mest inne på att springa och armövningar, men ska börja gymma lite mer. Både benövingar och annat. För en timme sedan avslutade jag ett pass med afro på Actic, idag var det sjuuukt jobbigt! Hon körde med oss ordentligt, men det kändes utomodentligt bra efteråt! Röd som en tomat i huvudet så tog jag mig hemåt för en svalkande dusch, snart blir det nog att åka till Maxi och veckohandla också (vuxenpoäng!). Har skrivit en inköpslisa (vuxenpoäng!)
Efter handlandet blir det att få i sig lite mat sen i med huvudet i böckerna igen, har seminarie imorgon och då ska man ju gärna kunna bidra med någonting även om där inte kommer vara någon lärare närvarande.

Imorgon blir det skola 9-12, äta lunch med brorsan? (kanske), träna, hem och äta något snabbt sen måste jag bege mig till skolan igen till kl 15:45 eftersom jag måste gå på en föreläsning om alkoholhantering/intag. Nu undrar ni säkert om Sophie "Stålmagen" Landberg inte kan hantera alkohol? Nej, det kan jag inte alltid, men det är inte därför jag ska gå ;P Jag måste gå på föreläsningen eftersom jag ska vara mamma på nollningen, och då ska vi lära våra små nollor att hantera alkohol på ett bra sätt. Minimera&Maximera!!! Av dem som redan har varit på den så ska den visst vara jättebra, så det ska bli intressant att få lyssna på den. Troligtvis kommer det vara grymt mycket folk så jag får vara där i tid om jag ska få mig en plats, Emma skulle nog också hänka på tror jag.

I veckan som kommer så ska jag TRÄNA! ;) åka till min söta mormor och städa, träffa Madde, PLUGGA! Träna lite till och kanske träffa några av tjejerna :) (dvs Frida, Elin, Anna mfl....)
Jag hoppas på det i alla fall, något kul måste hända mitt i allt tränande och tentaplugg.
Nä nu ska jag gå och få min älskade pojkvän att sluta spela tv-spel och åka med mig och handla, vårt söndagsnöje<3

HADE NAJS!

Kommentarer
Postat av: Frida

shit bruden, det låter som du har fullt upp! när ska du hinna träffa mig egentligen, va vA VA?! Härligt att du har kommit in i träningen, vill du inspirera mig lite med hade det suttit fint haha ;)

2010-04-20 @ 00:52:23
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/
Postat av: Sophie

Gärna det Frida;) Jag har ALLTID tid för dig vet du la ;)

2010-04-22 @ 21:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0