29 april 2010

Var ett tag sedan jag skrev ett inlägg, så nu kommer lite om vad som har hänt idag och vad som kommer i helgen. Idag vaknade jag hyffsat tidigt eftersom jag hade en EXTREMT EFTERLÄNGTAD tenta (jag hoppas ni förstår ironin i de där orden). Den var inte efterlängtad, och jag var inte ensam om att tycka att den var helknäpp! Jag gick efter 2 timmar, efter att ha svarat på nästan varenda fråga, så jag hoppas på att det ska vara tillräckligt, annars får det väl bli en omtenta i värsta fall. Om det skulle bli så så är det tur att nästa tenta är en hemtenta, så man slipper plugga som en galning för ytterligare en tenta. Men nu ska vi inte måla fan på väggen innan vi vet vad som sker.
Nåväl, efter att jag lämnat skolans område så drog jag in till stan, blev lite shopping ^^ Inne på H&M blev det ett har svarta shorts med hög midja och skärp, en "jeansklänning" (jättesomrig och fin), strumpor och leggins. På Gina blev det en kort t-shirt/tröja. På Kicks blev det en tub med "MUD MASK", enligt Emelie ska den tydligen vara jättebra så jag testar på den. Sen blev det en snabbis in på Åhlens och köpa lite smått, bland annat ett tjusigt nagelack från Isadora, *pearl salmon*, fin rosa färg. Jag har aldrig varit mycket för nagelack, men börjar nog bli det. Synd bara att jag är så sjukt dåligt på att applicera (fint ord) nagelack, men det är väl en vanesak antar jag. Tänkte köpa mig några fler läckra färger :) Något i lite mintgrönt aktigt tror jag, det är ganska fräscht. Blir i alla fall ljusa färger som jag ska köpa.
Sist men inte minst så blev det att köpa present till Fridisen som ska ha 20 årsfest imorgon :D Och kan ni tänka er, jag har min outfit helt klar. HALLELUJAH MOMENT! Brukar för det mesta ha det klart precis innan man ska någonstans, men nu har jag helt klart för mig vad jag ska ha på mig :D

Vid 7 tiden bar det av till Olas mamma för lite mat, sen begav jag, Ola, Olas mamma och Åsa till Arenahallen för lite handbolls tittande. En EXTREMT spännande och nervös match, men Drott var jätteduktiga och enligt mig så var de det bättre laget av Drott och Ystad. När det endast är några få sekunder kvar så stod det 26-25 till Drott, och hade Ystad satt ett mål under de sekunderna så hade det blivit förlängning, men så blev inte fallet utan Drott vann med ett mål!!!! En riktigt rysarmatch, men väldigt spännande. Så nu får det 2-2 till lagen och på söndag äger sista matchen rum i Ystad, så vi ska åka dit och heja på såklart. Vinner de då där så blir det SM-FINAL i Malmö den 8 maaaaj :D:D:D:D HOOOOPPAS

Imorgon blir det träna och 20 årsfest för Frida :) På lördag blir det trovligtvis bowling med Padde och hans tjej sen på söndag bär det av till YYYYSTAD!!! HEJA DROTT! Blir en helg med lite av varje, bowling suger jag på men jag spelar ju aldrig för att vinna utan för att ha roligt^^ Så det ska det bli.

Nu ska jag sluta tjata och göra något annat :P SEEE YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0