6 april 2010

Jaha idag gick jag och älsklingen upp lite innan kl 11. Hans morfar kom vid 11 och de två skulle byta till sommardäck på bilen:) Jag stod mest och tittade på, och la in däcken i garaget ;) Tycker jag gjorde ett bra jobb! ;P haha Efter det tog vi det mest lugnt och kollade på film^^ Vi är slappa and we love it! Sen körde jag Ola till träningen och jag begav mig vidare till stan för att träffa min finaste Madde<3 Vi tog en kaffe på Expresso House och satt och snackade som vanligt. Vi begav oss dessutom ut på jakt efter vita converse. Först Stadium, sen den där skoaffären som jag inte kommer ihåg vad den heter^^ Haha men ingen av dem hade min storlek. Sen gick vi till Tretton (har inte varit där på flera år) och jag förstår inte varför!!?? De har snygga jeans, jackor, tröjor mm. Pluuus att de hade vita converse i min storlek!!!:D:D:D *HAPPY FACE*

Sen gick vi runt och glodde lite till och därefter körde jag hem Madde och därefter häntade jag upp Ola vid arena hallen:) Hem till Olas mamma och äta middag och sen hem. Blev duschen, fotbad och Desperate Housewives och nu blir det snart Cougar Town!!:D Jag är fjollig jag vet^^ haha. Men jag älskar sådana serier.

Nu lägger snart batteriet av på laptopen så jag får sluta skriva. Lovar att jag snart kommer med en ny update om mitt liv;) NATTI PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Frida

jag älskar också sådana serier! vi får ha en TVkväll ihopans! ;)

tack för kommentaren, så kul att du ser framemot min fest! TA MED DIG OLA-LA-LA!

2010-04-07 @ 21:03:59
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/
Postat av: Sophie

Det tycker jag!

Självklart;) Jag hoppas på en önskelista på bloggen sen:P så man vet vad man ska köpa^^ Ja, jag ska få med honom!

2010-04-07 @ 21:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0