24 augusti 2010

Har haft fullt upp därför har det inte blivit så många inlägg på senaste tiden, men ska bli bättre på det så snart skolan börjar. Just nu är nollningen i full gång, den började i torsdags och slutar på lördag denna veckan. Dvs så är det 4 dagar kvar på nollningen och det är fortfarande en del som ska hända innan den är slut. På måndag börjar skolan igen, fun?! Kanske lite, kan vara skönt att börja plugga lite igen. Beställde böckerna häromdagen till första delkursen i "Genus och etniciteter", böckerna gick på nästan 1000 kr *suck*, men förhoppningsvis blir den en rolig och intressant kurs. Ska snart hämta älsklingen på Arenan, skulle ha tränat hemma lite efter att jag lämnat honom, men jag somnade på soffan :S Är så trött! Träningen har inte varit som den borde vara denna sommaren och det gör att jag mår jättedåligt! På måndag kör träningen igång igen, och det är på allvar! Nu jävlar ska det bli ändring! Är sjukt laddad och peppad inför att börja träna ordentligt igen. Nu blir det inte mycket mer skrivande denna gång för jag tänkte hoppa in i duschen och fräscha till mig lite. Nollnings overallen gör att man luktar pyyyyton! BYE BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0