1 februari 2010

Då var det ny månad igen, och dags för nya tag. Fast jag känner att jag inte har någon ork överhuvudtaget, är det verkligen möjligt att en tjej i 20 års åldern kan vara såhär trött? Jag är helt sjukt trött, orkar ingenting. Ger mig ut och promenerar, men jag måste verkligen tvinga mig ut, trots att jag vill ut så måste jag tvinga mig själv, eftersom min kropp hellre hade velat sova. Det där blev rörigt, men jag tror ni fattar.

Snart ska jag börja med middagen, blir lax idag:) Älskaaar fisk! Speciellt lax!  Så det blir det idag :) Sen ska jag pluggade hade jag tänkt. Ingen lust alls, men jag måste.
Nu när vi ändå skriver om skolan, så blir jag sååå sur på adlibris, eller ja kanske inte är deras fel, men jag har fått fel bok två gånger nu och jag behöver den verkligen i skolan, hoppas det löser sig.

Här är skor som jag vill ha ifrån H&M




Ikväll blir det i alla fall att kolla på Familjen Annorlunda och plugga som sagt och nu blir det att laga middag:)

HÖRES!

Love Sophie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0