15 februari 2010

Igår var det födelsedagsfest för min älskling. En del av hans släkt kom hit och sen var det vi:) Blev mat och tårta, inte allt för illa det där. Var en mycket trevlig eftermiddag. Sen på kvällen blev det plugg för hela slanten, satt mellan halv 7 och halv 12 med Dahl inlämningen. SUGER! Men man är så illa tvungen att göra sådant också.

Idag var det då seminarium om Dahl och demokrati. en mycket intressant diskussion. Men var väldigt lättad när den var över, nu kan man bara ställa in sig på tentan. Som jag, tankspridd som jag är glömde att anmäla mig till! Men det ska nog lösa sig i alla fall, får bara vara där 1 ½ timme tidigare, inget vidare men det får gå. Lika bra att göra den.
Anledningen till att jag glömde anmäla mig är troligtvis den att det har varit så mycket på sista tiden, begravning nästa vecka, och allt annat. Känner mig inte riktigt på topp just nu, känner mig riktigt nere för tillfället. Men det går väl över, alla har svackor ibland, och jag har väl en nu antar jag.

Ikväll blir det att plugga och ta det lite lungt. Och imorgon blir det plugg med Emma och film sen :)
På fredag blir det tjejkväll hos Frida! LOOOOOVE <3 LÄÄÄÄNGTAR!

Nu ska jag köra och hämta älsklingen :)

SEE YA!

Love Sophie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0