19 februari 2010

Idag har man gjort en tenta i Politisk teori. Var där 1,5 timme innan eftersom jag glömt att anmäla mig till den. Men det löste sig, fick komma in samtidigt som de andra som anmält sig, så det kändes bra. Tentan kändes t.o.m så pass bra att jag tror att det blir ett G :) Jag hoppas på det. Ikväll är det tentafest, men jag orkar verkligen inte ta mig någonstans, får ta igen det på nästa tentafest som kommer :)

Ikväll skulle jag egentligen ha farit till Laholm på tjejkväll hemma hos Frida. Men har hört att vädret ska bli jävligt så jag fick tyvärr hoppa det, vill inte riskera att hamna i en snöstort på väg hem. Men det kommer fler gånger som jag kan vara med. Synd bara nu när man hade sett fram emot det hela veckan. Men men hoppas ni får trevligt ikväll brudar. Jag ska inte göra mycket jag, tänkte ha en dejt med soffan eller något, blir nog pizza också:) Så det blir en lugn myskväll med älsklingen. Precis som jag gillar <3 I ADORE YOU <3

Imorgon ska vi på invigningen av Halmstad Arena, Olas mamma har fixat biljetter så vi ska dit vid kl halv 7, sen vet jag inte riktigt hur lång tid det varar, men det ska bli kul i alla fall:)

I helgen händer det nog inte så mycket mer, inte vad jag vet i alla fall. Vi får helt enkelt se om det väntar några äventyr. Nu är detta inlägg slut för den här gången. Ha en trevlig fredagskväll!

Love Sophie<3

Kommentarer
Postat av: Frida

jefla skitsnö! men det kommer ju fler gånger som sagt! :D

hoppas tentan gick bra, du är en smart dam så du krossa den säkert ;)

2010-02-21 @ 21:58:50
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0