2 februari 2010

Idag har det varit skola, och jag kommer nog drömma om Marx, Engels, Stalin, Bernstein, Bush m.fl. Jävla skit allting, mycket och komplicerade saker.BLÄ! Men det ska nog gå att fixa.
Efter lektionen så träffade vi på Anja, och vi fick våra saker som vi beställt ifrån Sexpartyt med tvåorna. Blev lite smått och gott minsann ;)

Därefter blev det hem och göra lite lunch, slappa och sen köra älsklingen till träningen. För min del blev det 45 minuter på gymmet :) Löpning, powerwalk och cykling. Så nu känner jag mig faktiskt lite duktig, men ska ut en runda till, så att jag får ihop mina steg för dagen. För nu ska här ske en förändring, det är viktminskning på gång och det är inte så lite heller, jag ska bli slim och fin till sommaren ;P Har gått upp en del i vikt under åren som gått, och nu ska det bli en förändring på detta. Är laddad som FAN!

Nu ska jag gå och laga lite middag, eller ja i alla fall förbereda den så att jag slipper stå med det sen. Sen blir det att plugga en stund också:)

När jag blir thinner ska jag köpa denna dressen, LOVE IT!

Nu blir det att göra något annat:)


PUSSHEJ!

Love Sophie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0