24 februari 2010

Idag var det skolan i ca 3 timmar, de längsta timmarna i mitt liv! Så sjukt tråkigt. Men men, sen drog jag vidare till stan för att hitta något till begravningen på fredag. Tror jag har funnit det jag ska ha, tror jag :P Man hinner alltid ändra sig. Jag gick till H&M, Gina, Vero Moda, Vila, Cubus, Monki, Åhlens m.fl. Och jag hittade inget som jag kände att jag ville ha direkt, men Gina hade i alla fall en top som funkar om jag inte hittar något annat :) Finns så många fiiiina vårkläder, men det är inget som jag direkt kunde ha på begravningen. Ska kanske inte svara blommigt och ljust, passar sig  nog inte.
På skopunkten hittade jag ett par snygga skor för 350 kr, men jag ska vänta med att köpa dem tills imorgon, då pengarna rullar IIIIIIN! Så jag la undan dem så jag kan köpa dem imorgon. Ska nog köpa mig ett par till som jag också kollade på.  LOVE SHOES!

Förresten, kom att tänka på en grej för någon dag sedan. Filmen om Michel Jackson, This is it. Skulle inte den endast visas på bio? Eller har jag helt fel för mig. Nu är den som ni kanske har märkt ute som film, som man kan köpa. Om det är så som jag säger, så tycker jag det är ett fult sätt att tjäna pengar på! BAAAAD PEOPLE!
Dessutom tycker jag detta med att de har gripit MJ:s doktor är väldigt löjligt och dumt. I och för sig så tycker jag inte att man ska ge någon olagliga mediciner, eller vad det nu var för något. Men det var väl ingen som tvingade honom att ta medicinen heller? Man har väl en egen fri vilja för fasiken! Ursäkta mig, men att åtala honom för mord, tycker jag är lite för mycket faktiskt.

Just nu sitter jag och checkar på Joey, och har förberett middagen för senare, blir en wok med nudlar. Mycket yummie!! Kommer nog sitta fint i pojkarnas små magar :) Nu ska jag snart köra och hämta min älskling och ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, och lite plugg om jag orkar :) Ha en trevlig kväll!

http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Visa-alla?art=251895

KOLLA IN LÄNKEN OCH SE MINA BLIVANDE SKOR :)

Love Sophie<3

Kommentarer
Postat av: Frida

fan vad heta dojjor, KÖÖP! Damn, inte bra att du påminde mig om CSN förresten.. Lär behöva tröstshoppa efter morgondagens tenta. hehe. ;)

2010-02-24 @ 21:58:14
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0