7 februari 2010

Idag har det blivit plugg för hela slanten, har seminarium imorgon. Ämnet: Mångakulturalism - Kvinnor i kläm?
Ett mycket intressant ämne må jag säga, men uppgiften var lite rörig. Men nu har jag skrivit klart det mesta, ska låta texten vila tills imorgon, när huvudet känns lite klarare och utvilat. Sen ska jag plugga med Emma efter skolan imorgon också, vi ska gå igenom Lundquist, en förbannat komplicerad man och hans bok är ännu mer komplicerad, så den måste gås igenom.

Sen har jag inte gjort mycket mer idag, var i Helsingborg igår och träffade brorsan och hans fästmö Madde. Aldrig lika trevligt att träffa dem. Sen påvägen hem åkte jag och Max inom Ulfåsa och köpte godis, åt inte mycket av det jag köpte men lite blev det^^ Shame on me :P Men det var faktiskt lördag och då förtjänar man lite sådant.

I veckan blir det att träffa Frida, och förhoppningsvis Elin också:D Ska bli sjukt kul, saknar mina brudar <3 Sen kommer det bli en vecka FULL med plugg eftersom vi har tenta den 19:e. INTE KUL! Men man är ju så illa tvungen tyvärr.

Nu blir det TV:n ett tag sen ska jag sova :)

SEE YA!

Love Sophie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0