21 januari 2010

Då har man tagit tag i sitt liv och börjat skriva lite blogg ;P haha!
Idag var jag hemma ifrån skolan, hände en mycket tråkig sak igår så kände inte direkt för skolan idag.
Kände inte för att träna idag heller egentligen, men det fick bli i alla fall och det kändes bra efteråt. Nu
är jag mest trött och sådär. Ska väl sova om någon timme, kanske.
Imorgon blir det att åka till mormor en sväng i alla fall och städa och sådär, sen på lördag blir det Danmark med mamma och lillebror Max en runda, så då blir det nog att köpa hem lite dricka ;) Ska bli mysigt, tyvärr kan inte min älskling följa med :(

Har kollat Glee för en stund sedan och nu kollar jag på Made In Sweden, diggar Anders Bagge fett mycket ;P Haha han är så grymt skön!

Kollade in nya SOLO just, fanns ett såååå fint halsband som jag vill ha. Det ska finnas på H&M eller komma, kostar 179 kr, men var såååå snyggt! Kan verkligen göra en hel outfit snygg. Säger som Elin Kling " Snygga accessroarer kan göra vilken tråkig outfit som helst snygg". Och det håller jag verkligen med om, ska köpa på mig lite stora och snygga halsband som man kan snygga till en ;)
Idag fick jag pengar också och det var inte så illa, 12000 kr :D HAPPY FACE!


Förutom att jag vill shoppa, så vill jag träffa alla mina härliga brudar, Frida, Elin, Emelie, Lina, Julia m.fl. Och det är NU NU NU! Någon som har lust att hitta på något en dag?

Over and Out

Love Sophie<3


Kommentarer
Postat av: Elin

Håller med om att det var på tok för längesen.

Det är underbar nästa fredag? Kanske vi kan få ihop ett gäng? :) PUSS <3

2010-01-22 @ 11:21:03
Postat av: Sophie

Ja, det vore jättekul:) Känner mig sugen på party!

2010-01-24 @ 16:38:23
Postat av: Frida

men hallå din mupp, jag messa dig med ett date förslag för typ.. två veckor sen? INGET SVAR! jag har knappt hämtat mig från sorgen än. Men är fett på Underbar ;)

2010-01-26 @ 20:14:55
URL: http://josefssonfrida.blogg.sen
Postat av: Sophie

Var sjuk, så jag glömde nog helt enkelt bort att svara. Sooo sorry vännen <3

2010-01-28 @ 22:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0