22 januari 2010

Idag blev det att sova ut länge, riktigt skönt var det. Sen gick man upp och gjorde sig lite mat, stekta grönsaker med keso. Inte allt för fel det där inte :) Satt och slappade ett bra tag sen, kollade mest tv och tog det lugnt.
Sen körde jag älsklingen till träningen och därefter tog jag en tur in till stan och köpte mig en ny parfym och lite annat smått och gott, inga kläder dock, men fick mig ett fint halsband i alla fall :) Parfymen var det som kostade mest, dyr men helt klart värd priset, doftade underbart. Gucci Envy Me heter parfymen och jag gillar den skarpt. Den varar länge dessutom också, och då kan det vara värt priset. Är fruktansvärd nöjd, detsamma gäller halsbandet som jag köpte på H&M.




149 kr H&M


Imorgon blir det att åka hem till mamma en runda, sen ska vi försöka hinna till när älsklingen spelar match i Laholm kl 16.45, sen på kvällen ska jag träffa Emelie en runda, vi ska lyssna på när Adam och hans bror spelar på Moses. Ska bli trevligt att träffa henne igen :)

Nu ska jag kolla på tv, blir nog sängen om ca 1 timme eller något ska upp tidigt imorgon och åka till mammisen :)

Hade bra!

Love Sophie <3



Kommentarer
Postat av: Frida

snyggt halsband S-Sophie! I like it!

2010-01-26 @ 20:16:20
URL: http://josefssonfrida.blogg.sen
Postat av: Sophie

Very nice;)

2010-01-28 @ 22:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0