28 januari 2010

Idag är det torsdag, och torsdagen började med att jag stack till skolan och pluggade lite med basgruppen, fick ut en hel del av detta. Mycket bra! :) Sen åkte jag och älsklingen hem, för vi skulle få ett medium vid namn Fredrik på besök. Så hem och fixa till lite, sen kom Olas moster Maggan och han syster Åsa. Fredrik anlände vid kl 1.
det började det hela med att han gick runt i huset och letade efter "energier" Efter ett tag kom han och berättade om att han kände en kvinnlig energi, som var kopplad till mig. Och efter att han förklarade så insåg jag att det var min gammel mormor som han pratade om, som dog för ca 10 år sedan.
Och som jag kännt av, så är det hon som har varit här och hälsat på VÄLDIGT OFTA! Och det är just detta som jag har känt av, han sa att jag flera gånger hade sett saker i ögonvrån, kollat åt det hållet men där har inte varit något. Och det stämmer precis, har ofta trott att jag inbillar mig, men nu vet jag alldeles säkert att det har jag inte. Sen berättade han en massa saker om mig, som den här kvinnan berättade för mig, saker som jag aldrig berättat för någon, eller saker som han absolut inte skulle kunna veta.
Det var jobbigt att få höra, men det kan ha fått mig att inse att jag måste ändra på vissa saker, för att jag inte ska gå in i vägen. Kvinnan var rädd för att jag skulle göra detta om jag fortsätter som jag gör.
Han sa i alla fall en mycket intressanta saker, och jag kommer aldrig att tveka när det kommer till sådana här, aldrig! Dessutom sa han att jag är väldigt öppen för andar och liknande, och att jag kan känna att något är där. Detta sa han att jag kunde utveckla i framtiden, men inte nu, för nu var jag tvungen att tänka på mig själv och reda ut några saker. Saker som jag inte riktigt kom underfund meed, men jag funderar på vad det kan vara.
Och precis som jag trodde så var det ingen som ville oss något ont, mer se till hur jag har det. Och han sa att hon bara ville ge mig en bamsekram, så han gav mig en istället:P haha
Men det har varit en mycket intressant dag.
Olas farfar kom också och besökte, han pratade mest till Maggan eftersom det är hennes pappa. Så där fick vi höra en del också.

Så nu ska jag ta hand om mig själv i första hand! Jag har mycket att jobba på men det ska nog gå bra.

Imorgon ska jag och brorsan till Helsingborg, ska träffa storebror Daniel och hans tjej Madde, det var längesedan så det ska bli kul, och vi tillsammans ska fixa lite saker. Sen på kvällen är det Underbar, men har inte hört om någon förfest så jag vet inte riktigt hur det blir med detta, har inte hört av någon annan heller om imorgon, så vi får se. Nu ska jag snart sova! Är grymt trött efter denna långa och händelserika dag!

Love Sophie <3

Kommentarer
Postat av: Frida

shit du är modig bruden! jag hade sprungit därifrån... superläskigt att han kunde veta massa om dig, man börjar ju undra liksom.

Bra att du bloggar, keep up the good work giiirl! <3

2010-01-29 @ 14:55:14
URL: http://josefssonfrida.blogg.sen
Postat av: Sophie

Som sagt, jag kommer aldrig tvivla på sådant längre! SJUKT!

2010-01-29 @ 23:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0