3 januari 2010

Då är det första blogginlägget för i år. Hur var eran nyårsafton? Min var lugnt och skön, och den spenderades med älskling, mamma och lillebror. Vi åt god mat och bara myste :) Vi sov över hos mammi sen. Ni kanske undrar om jag gav några nyårslöften? Nej, det gjorde jag inte, men jag gjorde upp ett par mål som jag ska uppnå det kommande året. Mål som kommer göra att jag mår bättre och känner mig starkare. Så dessa mål ska jag uppnå till 120%.

Idag var jag på gymmet med älsklingen, spang 2 km på löpbandet, vilket är bra för att vara jag, så jag är faktiskt nöjd med mig själv :) Ska nog dit imorgon också, ska till mamma imorgon också och hjälpa henne med lite saker. Bl.a. ska vi till gamla huset och hjälpa dem som köpt dem med ett par saker.

På kvällen blir det att plugga, har ju en hemtenta som ska lämnas in den 11 januari, efter det är det dags att börja på statsvetenskapen, vilket jag både ser fram emot och fasar lite för. Har hört att den kursen inte är att leka med, men det kan nog bli kul och intressant också:)

Hoppas på att få träffa några av mina tjejer nu i veckan också, skulle vara grymt kul:) Har någon lust att komma upp hit och ta en fika och snacka lite skit?:)

Nu ska jag glo en stund på TV, sen ska jag nog sova. Ska upp ganska tidigt imorgon.

CIAO CIAO

Love Sophie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0