4 januari 2010

Idag blir det inte mycket bloggande, men lägger in en lista som jag snott ;P

Namn: Sophie Marie Alexandra Landberg

Kallas för: Fia, Soffan, Älskling och Sossopoff (Jossans smeknamn)

Stjärntecken: Skytt

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.

Piercingar: Only in my ears.

Tatueringar: Ett liten tatuering befinner sig på ryggen.

Längd: 1.72

Skostorlek: 38-39

Hårfärg: Jadu blond/brun aktigt, fult i alla fall. FRISÖREN ÄR ETT MÅSTE!

Fräknar: Nope :)

Motto: Lev i varje andetag

Kär? Mer än jag någonsin varit förr <3

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nä, just nu känns Halmstad riktigt bra, så jag nöjer mig med det:)

Tycker du att du är attraktiv? Ja, det får jag väl säga att jag tycker.

Dricker du? Vatten i massor :P

Röker du? Några festbloss ibland kanske, men inte mer än så.

Vilket schampo använder du? Loréal Envital Nutri-gloss, men ska byta eftersom detta schampo gör att min hårbotten blir torr.

Vilken parfym använder du? Helst Jean Paul Gaultier, hade en nyss som luktade extramt gott, men den puttade jag i golvet:(

Vad är du rädd för? Spindlar, hajar och att bli sviken!

Gillar du att tvätta? Gillar? Vem gör det, det är ett måste att tvätta.

Gillar du berg- och dalbanor? Oh ja, det är FUN!

Senaste…

Filmen du hyrde? Ehm jadu det var Brüno, Startrek och Hollywood Gigolo.

Filmen du köpte? Huum, Harry Potter kanske. Kommer inte ihåg.

Låten du hörde: Erik Grönwall - Higher

Låten du laddade ner? Laddar inte ner.

Personen du ringde? Mamma.

Personen som ringde dig? Mormor-

TV-program du såg? Raw Comedy.

Person du tänkte på? Jossan faktiskt:)

Favorit…

Låt: Summer of 69 kommer alltid att vara en favorit.

Sak att göra: Vara med nära och kära :)

Sport: Räknas Afro som en sport är det favorit sporten.

Dryck: Vatten.

Kläder: Tights och tunika :)

Film: The Notebook.

Bil: Nada.

Serie: MÅNGA!

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Det har hänt.

Gråtit över en flicka? Ja, en kompis.

Ljugit för någon? Har hänt.

Varit i slagsmål? Nja, typ :P

Blivit arresterad? Arresterad och arresterad, fick åka polisbil av olika anledningar.

Träffat någon från internet IRL? Min stora kärlek <3

Antal…

Gånger du varit kär? Förälskad har jag varit många gånger, men kär har jag nog bara varit ca 2 gånger.

Gånger ditt hjärta brustit? Har hänt någon gång.

Hjärtan brustet på grund av dig? To many times tror jag, sorry!

Tjejer du kysst? Jooossan ;)

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Det är ett gäng :)

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ett par gånger.

Senaste…

Boken du läste? Kommer inte ihåg.

Personen du fick e-mail av? En person jag ska intervjua på torsdag.

Personen du fick brev av? Fick julkort av mormor.

Personen du fick sms av? Älsklingen.

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton.

Saken du köpte? Lite inredningsgrejer :)

Vad har du gjort idag? Varit hemma hos mamma och shoppat lite till hemmet :)

Brukar du svära mycket? Ja, ganska.

När stiger du upp på morgonen? Jadu beror på om det är skola eller ej, idag gick jag upp kl 8.

Vad har du på dig? Jeans, linne och kofta.

Vad ska du göra ikväll? Slaaaappa :)

Vad är du allergisk mot? Idiotiska människor!

Var har du ont? Ja, lite på benet, känns som ett blåmärke :P

Använder du hårspray? Sometimes.

Kan du stå på händer? Njääe :P Med lite hjälp kanske.

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan of course!

Salt eller socker? Salt.

Gillar du ketchup? Ja, till vissa saker.

Är du glad nu? Glad men trött :)

Var du glad igår? Ja, det var jag.

Vad dansar du till? Goa svenska partyhits!

Stockholm är… ? UNDERBART!

Göteborg är… ? goa grejer

Kan du sjunga? Ja, lite

Spaghetti eller makaroner? Spagetti.

Land du vill besöka? Thailand, USA, Australien...måste jag fortsätta? MÅNGA LÄNDER!


Kommentarer
Postat av: Frida

åh du har börjat blogga igen fina Sophie! trodde det skulle sluta där efter 7 december, tur jag gick in och kolla igen :) ska definitivt börja läsa ordentligt igen, heja Sophie!

2010-01-07 @ 18:23:45
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0