1 mars 2010

Då var det ny månad igen, tiden går verkligen snabbt. Idag är det måndag, helgen har varit väldigt bra :) Fredagen började tyvärr med begravning i Helsingborg, den började vid kl halv 3 och vi var därifrån vid kl halv 4. Efter en massa hejdå, vi ses och det är synd att man ska träffas under sådana här omständigheter. Ja, sådant där tjafs. Nåväl, sen skjutsade vi hem mamma och därefter bar det av hemåt och jag började att fixa mig inför kvällen.

Jag tog bussen in vid 21:05, och mötte upp Frida och Anna i stan. Därefter bar det av till The Corner, där vi var bland de första av kvällens gäster men det ändrades efter ett tag, och stället blev fullt som vanligt. Men vi hade i alla fall ett bord under tiden vi var där, OVANLIGT ;) Så det var positivt. Efter en bra stund där begav vi oss vidare till Underbar, men där var hyffsat dött så vi drog till ASIAN istället. Efter en halv cider där, kom jag underfund med att jag nog borde ta mig hemåt, var trött som bara den efter dagens alla händelser så jag begav mig hemåt, fick följe av min älskling också <3:)

Igår blev det handbollsmatch, Drott VS Ystad, tyvärr slutade den 21-23 till Ystad. Efter att Drott haft ledningen ett bra tag så kom Ystad tyvärr ikapp och det slutade dåligt. Men vi hoppas på bättre resultat nästa match :)

Just nu sitter jag och glor på Spårlöst, är snart slut och då ska jag nog lägga mig och läsa lite i mina skolböcker, blääää! Imorgon blir det tyvärr skola, men bara mellan 9-12 så det ska nog gå snabbt hoppas jag. Imorgon ska jag träna också, är ett MÅSTE !! På söndag blir det förresten styling och fotografering i Malmö kl 12:00, så jag ska också rensa ut min garderob och finna 3 snygga outfits, och dessutom skor och accesoarer som jag ska ha med mig. SKA BLI SÅÅÅ KUL! Vet för tillfället en outfit som jag vet helt säkert, men kommer nog fram med de andra också:) Kommer lägga upp några av bilderna här sen.

Förresten, är inte dessa skorna to die for?!


Godnatt på er alla sötnosar, sweet dreams!

Love Sophie<3

Kommentarer
Postat av: Frida

tack för en superkväll snäckan!<3

2010-03-04 @ 17:49:00
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0