18 mars 2010

Idag har jag varit ledig från skolan, så jag tog mig en sväng hem till mamsen min :) Vi satt och pratade sen gav vi oss av på äventyr, okej vi åkte till Hjärnarp och handlade...men.. jag fick i alla fall se de största öronen jag någonsin skådat, alltid något ;) haha sen bjöd mamma på korv också, alltid något^^
Efter detta åkte jag inom Maxi i Mellbystrand, vilket var väldigt längesedan jag var där, innan var man ju där var, varannan dag. Sen bar det av hemåt och börja på maten.

Åkte och hämtade älsklingen på Arenan sen hem och äta. Kvällen har därefter mest bestått av slappande, trots att jag egentligen borde plugga, men det blir nog tid till det en annan dag :P hoppas jag^^ Det är ju tenta nästan vecka, men det löser sig :)

Imorgon bär det av till Laholm redan vid kl 12, kommer vara där vid kl 13 så ska jag städa hos mormor, sen ska jag ta bussen ner till Laholm och ta ut pengar till henne sen ska jag åka tillbaka till henne och därefter tillbaka ner till Laholm. Hade kunnat gå, men det tar för lång tid om jag ska fram och tillbaka hela tiden. Så det får bli att åka fram och tillbaka. På kvällen ska vi fira Anna som fyller 20 på AnnaBelle med lite god mat och så. Ska bli trevligt:)

See you tomorrow girls ;)



Kommentarer
Postat av: Frida

det kom en blogg tillslut! jag har väntat och väntat haha ;)

tack för igår bruden!<3

2010-03-20 @ 16:17:05
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0