22 mars 2010

Ussssch vad trött jag är idag. Har varit i skolan från kl 8-16.30 på nollningsutbildning, eftersom jag ska vara Mamma på nollningen 2010. BIG RESPONSIBILITY! Men det ska bli hur kul som helst. Så idag fick vi lära oss allt från teambuilding till hur man ska ta hand om för fulla nollor. Ungefär så:) Dvs EN MASSA! Träffade en massa andra mammor, pappor och fusknollor, och de jag träffade på var hur trevliga som helst. LÄÄÄÄNGTAR till augusti!!! BTW ni får gärna komma med förslag på någon nollningsnamn som jag kan ha, men ska nämligen inte heta sitt vanliga namn :) SÅ KOM MED FÖRSLAG NU!

Nu är jag i alla fall hemma, skulle pluggat lite med Emma men jag orkar inte det just nu, är jättetrött just nu. Tittar just nu på Greys Anotomy, Ola är på träning och jag ska snart börja förbereda middagen. Vilket blir en nudelwok, med minimajs, vattenkastanjer, bambuskott, zucchini, paprika, lök, purjolök och sedan kött som jag lagt i en asiatisk marianad och som har legat i det sedan igår. Brukar bli mumma :) Sen ska jag använda något nytt i, Uncle Ben´s woksås, se hur den är.

Ikväll blir det plugg när jag orkar, måste verkligen plugga på idag men just nu är jag för trött för det. Så det får bli sen:)
Imorgon blir det plugg med Emma, Malin och Martin:) Vi pluggade på bra innan tentan vi 4 och vi klarade den allihopa så det måste ha något att göra med att vi pluggar så bra tillsammans ;) Sen blir det att träna efter att vi pluggat klart. Sen plugga ännu mer hemma har ju tentan på fredag som sagt. Sen blir det Lisas 20 års fest på fredag också, sen Ullared och tjejkväll/utgång i Ljungby och firande av Inga-Britt (Olas morfars sambo) som fyller 70 år, så vi ska ut och äta på Fridolfs. En fullspäckad helg verkligen och det ska bli jättekul:)
Nu ska jag börja hacka lite grönsaker, hade gött allihopa!


Love Sophie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0