6 mars 2010

Lördag lördag lördag och det blir inget festande för min del. Fick nys om att det var fest på Sunnyhill (NOSTALGI) idag, men det är inget som jag kan anlända till tyvärr. Ikväll blir det middag hemma hos Olas faster Maggan, ska vara där vid kl 7 så vi får snart bege oss dit. Imorgon blir det Malmö med Edyta och Malin, vi ska vara Models for a day ;) Ska bli så sjukt kul:) Sminkning, styling och fotografering. Och jag har bestämt vilka 3 outfits jag ska ha med mig, GRATTIS TILL MIG! Kan fortfarande bli lite ändringar men jag har det mesta klart i huvudet för mig. Ska bli kul det där, har aldrig varit på det.
Men man har ju sett bilder på andra som har det, brukar ju bli hur fint som helst, så man kan ju hoppas att det blir lyckat imorgon också.

Idag har jag pluggat med Emma på bibblan, vi är sååå duktiga vi! Sen drog jag hem och lagade lite lunch, BLEV HUR SMARRIGT SOM HELST! Yummie!
Ikväll blir det bara lugnt, bara middagen som är inplanerad, sen ska jag lägga fram alla mina clothes, skor och accessoarer tills imorgon.

Nu blir det sista tillpiffningen sen beger vi oss mot kvällens middag :)

Ha en underbar kväll/helg allihopa!

Love Sophie<3

Kommentarer
Postat av: Frida

åh vad roligt med fotograferingen! du MÅSTE visa bilder sen! Charma asset av dom bruden, garr ;)

2010-03-07 @ 20:19:02
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0