8 mars 2010

Någon annan som märkte av att det var fel på blogg.se innan? Jag kom då inte in på min blogg när jag hade tänkt skriva, blev lite ledsen i ögat *snyft* Men nu kom jag in i alla fall. Vet ni förresten att det inte är bra att klämma i sig Läkerol som godis? Jag har klämt i mig en hel ask, jag vet onödigt men de var goda :P Och nu sitter man här med vissa problem. USCH! URK! Men så är det ibland. Man är helt enkelt dum!

Helgen har varit hur BRA som helst. Fredagen blev lugn, tyvärr. Hade planerat med Emelie den eftermiddagen men mina lektioner blev ändrade så jag fick tillbringa den i skolan istället, NO FUN! Men man är ju så illa tvingad. Så jag var hemma och myste med älsklingen ett tag, sen kom Padde och de slog på Wii-spelet och spelade det till kl 5 på morgonen:P Typiskt pojkar! Jag somnade väl vid 12 halv 1 den kvällen efter en lååång dag!

Eftermiddagen på lördagen blev hur lugn som helst, fast på kvällen var vi bjudna till Maggan och Tommy och maten som det bjöds på där var inte fy skam minsann. PLANKSTEK! Hur fint är inte det?! Hur gott som helst var det och vi hade en trevlig kväll, trots en massa fotbolls tittande.

På söndagen bar det av till Malmö med Edyta (sommarjobbs chef) och Malin. Vi skulle till The Studio och bli stylade, sminkade och fotade. Vi kom dit vid kl halv 1, bleb sminkade 13:40 sen blev vi fotade vid typ kl 3. Så vi fick sitta och vänta en stund, fotograferingen gick väldigt snabbt. Sen fick vi vänta på att de skulle lägga in bilderna på datorn och sådär. Sen fick vi gå in på ett kontor och välja ut dem, det blev 20 st bilder, 21 med gratisbilden som man fick om man fyllde i mer än 8 vänner på en lista, och fyllde man i 18 vänner så fick man en sminkprodukt också från The Studio. Och då fick man en riktigt bra mascara som jag är nöjd med. BTW SÅ MÅSTE JAG KÖPA THE STUDIOS FOUNDATION! HUUUUUR bra som helst. Kostade 260-270 kr och det är det lätt värt! Täckte hur bra som helst och huden höll sig jättefin.

Tyvärr verkar det som om inte datorn villa ladda upp några bilder för tillfället, men så fort jag kan göra det så kommer de upp antingen här eller på facebook :) I veckan väntar plugg och bio med FRIIIDA:D

Nu ska jag kolla klart Medium, sen blir det sängen för min del.

Love Sophie<3

Kommentarer
Postat av: Frida

maha laxeringseffekt på Läkerolen? hehe ;)

BIO MED SOPHIE! Vi får bara enas om en dag, funkar onsdag eller? Du får bestämma, skicka mig ett sms bara så infinner jag mig haha ;)

2010-03-09 @ 18:26:39
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0