17 maj 2010

Jag vet, jag veeet! Jag suger på att skriva regelbundet i min blogg. Men det kanske inte finns folk som är så särskilt intresserade ändå?:P Nåväl, jag har kommit gång med träningen bra, tränar varje dag förutom en dag i veckan då jag vilar och svullar på lite grann ;) Man får faktiskt göra det någon gång. Hithills har jag gått ner lite mer än 3 kg, så jag är påväg minsann. Har gått upp en hel del under de senaste året och det är inget som jag trivs med så nu ska det bort bort BORT! Så att mina kläder sitter som de ska, om inte lite bättre kanske.

Idag var jag i skolan i max en timme, hade seminarium där vi snackade realism, liberalism, konstruktivism, feminism, marxism och lite post-modernism. Visst låter det entertaining???;)  Jag klarade mig igen det i alla fall. Sen blev det in på Maxi och handla lite smått. BTW så försöker jag nu avstå ifrån allt som innehåller laktos, dvs mjölk. Jag har en tanke om att jag kan tänkas vara laktosintolerant, men det är inget som är helt säkert. Så nu ska jag hålla mig undan ifrån detta och se om detta kan vara mitt problem. Har väldiga problem med min mage, ser välidgt ofta ut att vara gravid, eftersom min mage är alldeles uppblåst.
Om inte detta funkar så får jag väl gå till en doktor och kolla upp det. Och på tal om detta så måste jag skriva in mig på någon läkarstation här i Halmstad, har varit väldigt lat med det.

Imorgon är det skola igen, men tror det bara är i 2 timmar, och det kan jag stå ut med. Kanske tränar efter skolan, om jag inte gör det senare imorgon. Vi får se vad som händer. Blir antagligen lite löpning imorgon och gym också såklart. Mina armar börjar se finare ut efter knappt en månad ;) YEAH!

Nästa vecka är det förresten premiär för den nya Sex and city filmen!!!!! Så vad säger ni flickor om lite käk, kanske en cosmopolitan och därefter premiären???!!! Jag är sjukt sugen, jag har redan med mig Emma, så är det någon annan som vill hänga på så är det bara att messa eller ringa:) Premiären är på torsdagen, men det kanske blir att vi går på fredagen också.

Jag skulle inte tacka nej till karaktärernas liv i sex and the city. Och då syftar
jag givetvis på deras rikedomar, kläder och andra festligheter som de får uppleva.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

 

Nu ska jag checka lite mer på datorn innan det blir sängen. Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Frida

ÅH! Jag har exakt samma problem med magen! Suger!

Jag såg äntligen din kommentar på min blogg om filmen, samt ditt sms i samma veva. Tror att du fick svar någon gång i natt haha ;)

Och jag vill läsa din blogg! <3

2010-05-19 @ 10:33:47
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0