14 november 2010

Tjolahoppsansa!
Jag vet att jag alltid dröjer med att updatera min blogg, men det är inte det lättaste om man inte har någon egen dator att sitta vid :P Så ni får gärna sägá att jag suger på att uppdatera för det gör jag och det finns en anledning :P Så¨ni får nöja er med de få uppdateringar som sker.
Nå vad har hänt i mitt liv.....Typ ingenting faktiskt. Visst är det trist att det oftast inte händer någonting den här tiden på året, rikigt sugigt faktiskt! I och för sig så har jag och Ola 3 år tillsammans på tisdag och på fredag bär det av till Malmö för att se lite Lady Gaga med Jossan, Anna och Maike! Så lite händer det denna veckan minsann, sen är det lite mer än en månad kvar tills jag fyller år. Det kan alltid vara bra att påminna vissa om :P Då får vi se vad som händer den dagen. Fyller ju inte jämt nu på läääänge så det blir nog inget speciellt den dagen, lite tårta och hörhöjt blodsocker.
Nåväl, nu ska jag inte vara så negativ angående mitt händelsefattiga liv. BTW så läste jag nyss Fridas blogg och kände mig något usel :/ Fan vad man suger på att umgås med sina kompisar! Varför egentligen? Det finns ju hur mycket tid över som helst till det om man tänker efter, det handlar bara om att prioritera. Och nu tänker jag prioritera mina vänner! Och jag hoppas att de kommer lägga ner lit energi i att göra detsamma. Inte lätt om man är den enda som försöker. SKÄRPNING PÅ MIG! Och alla andra också för den delen...
Blä!
Nä, vad ska man skriva nu då?? Ikväll händer nog inget mer än att jag snart ska köra igång med att göra någon slags mat, vad det blir vet jag inte än. Har lagt fram något sorts köttigt i alla fall, sen får vi se vad det blir av det hela. Efter det blir det nog dejt med soffan och pluggböckerna. Har en svår och jobbig uppgift framför mig som ska vara klar om ett par veckor, och jag tycker att vi har fått alldeles för lite tid på oss att lösa uppgiften. Men det får gå, man är väl en superkvinna ;)

Avslutningsvis vill jag bara säga att jag saknar att hänga med alla mina underbara kompisar :( Behöver inte säga vilka ni är för det vet ni förhoppningsvis redan. I MISS YOU GUYS! <3<3

Ska försöka skriva lite mer nu i veckan. See you!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: ooh heej! vad kul att du tittade in! och kul att du bloggar :) hör av dej om du är trött på designen.



nu när jag sett första boxen, vill man ju bara ha mer :)



kram

2010-11-19 @ 12:01:42
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: jaa, jag vet, förlåt. men vi hade fullt upp hela tiden, så de fanns ingen tid till att ses :/ jag är här nu till söndag.



kram

2010-11-26 @ 22:49:28
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0