12 septemer 2010 (del 2)

Lite efter mitt nattbloggande så bar det av till sängen, sov till kl 11 idag. ME SLEEPY SLEEPY!
Dagen började med att jag hängde upp tvätt, kuuul! Efter detta åkte jag och brorsans till hans nya boende för att lämna av lite saker och försökta sätta på benen på hans nya säng. Men när vi kom dit så upptäckte vi att de glömt skicka med han benen, så vi får åka till Jysk någon dag och fixa dem, eftersom man troligtvis kommer att flytta in där denna veckan, och då kan det ju vara bra att ha en funktionell säng :P

Så det bar hemåt ganska snabbt, där hamnade jag och älsklingen på soffan framför "Family Guy" <3<3 efter ett par avsnitt somnade vi båda två på soffan. MYS!
Upp igen vid halv 4 tiden för att köra älsklingen till träningen och själv skulle jag också bege mig till gymmet för att träna. Älsklingen kom till gymmet efter en stund, där han hjälpte mig med vissa övningar, han är bra snäll han <3 Så nu är mina muskler uppumpade som på en body builder, ungefär ;) ÄLSKAR ATT TRÄNA! Imorgon blir det ett pass också före HK Drotts match mot Aranäs. Det är skola imorgon också, och jag måste verkligen köra igång med att läsa litteraturen mer ordentligt!! GAHH I´M HOPELESS!!! Men jag ska väl komma igång med det också.

Från en sak till en annan, så känner jag att jag skulle behöva en ansiktsmask!! Var ett tag sedan nu faktiskt, inte för att det direkt syns på min fina hy, men man känner själv att man behöver en. Det får bli imorgon. Använder de bästa produkterna som finns för fin hy, Nutriganics från The Body Shop. Älskar de produkterna, använder 4/7 produkter. Det är ekologiska produkter och är heeeelt underbara. Jag hade fin hy innan, men efter att jag började använda Nutriganics daligen så har hyn blivit ännu ännu bättre. Mest förälskad är jag nog i Nutriganics ansiktsmask. Aldrig har jag varit med om en mask som rengör och mjukar upp huden lika bra som den gör. Visst kostar de en del, men jag är väldigt mån om min hud så jag lägger gärna de extra pengarna.
Produkterna jag använder är:
Smoothing Day Cream 225 kr
Smoothing Night Cream 245 kr
Smoothing Serum 275 kr
Smoothing Mask 225 kr



Som ni ser så kostar de en del, men de varar ett tag också, speciellt ansiktsmasken. När man använder den behöver man nästan inte ta någonting.  Jag får det att låta som några mirakelkrämer, men ni kommer verkligen inte att ångra er om ni testar dem. Så testa produkterna!!! :D

Nå nå, nu ska jag sluta tjabba ;) Har ögonen på tv:n för tillfället, de visar Mamma Mia på tv3, den har man ju absolut inte sett förut :P Efter filmen blir det sängen för min del, men först ska jag kleta in mig i mina nutriganicskrämer ;) haha

Ni lär snart höra av mig igen!
XOXO Sophie

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: hej och välkommen tillbaka! vill du ha en ny design - hjälper jag dej gärna, var ju ett tag sen ;)



ja, precis! MINA kommentarer är oskyldiga, medan andra tycker att de är reklam. vilket de inte allsär. att kommentera med 'kolla in min blogg och rösta på mej' är nått helt annat.

kram

2010-09-14 @ 15:19:10
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Sophie

2010-09-19 @ 21:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0