12 septemer 2010

Soo, då är det den 12 september, igår var det den 11 september... No really!! :O Jo, så är det, vi var och kollade på när Olas lilla kusin Marcus spelade fotboll i Laholm, därefter bar det hem till dem för tårta och födelsedagsfirande av Helena. Mycket trevligt :) På vägen hem åkte vi inom Sibylla och köpte lite middagsmat, helt OK! Därefter bar det hemåt för lite fredagsmys, men jag blev smått dumpad och hamnade framför "Djävulen bär Prada" istället :P Är lite kär i den filmen, jag menar vem hade inte velat jobba på ett stort modemagasin och få gratis designerkläder. Jag hade då inte tackat nej, fast jag hade inte velat ha en chef som tjejen i filmen har, då hade jag nog dött. Apropå kläder, så har jag tagit min "köpa-skor-på-Åhléns-oskuld". Jag har nämligen köpt ett par skor i mocka som jag ÄÄÄÄLSKAR!<3 Nog för att de kostade en slant, men vad gör man inte för kärleken :P

Mocka skor från Åhléns (Wera)

 

Ja, kan man annat än älska dessa skor, de kommer sitta perfekt på mina fötter i höst, men innan jag börjar använda dem så måste jag köpa något spraymedel som gör att de tål vatten lite mer, för nu funkar de inte så bra att ha när det regna. Och som vi alla vet så kan hösten bjuda på en del regn ibland. Älskar modet som kommer vara nu i höst!! Speciell de kamelfärgade kläderna! På inköpslistan just nu så finns det bl.a:

* Kamelfärgade byxor.
* Pälsväst med luva (NÅGON  SOM VET VART DETTA FINNS!!??)
* Några snygga boots, helst i brunt.
* Stora mysiga koftor som jag kan mysa runt med i höst.
* Nya jeans!

Givetvis finns den hur mycket som helst som jag skulle vilja köpa, men man får ju tänka lite på sin budget också ;) Någon som är sugen på att åka ner till Väla efter den 25 och shoppa lite kanske ??:) Eller bara dra ut i Halmstad för lite shopping??

Nu ska jag snart sova, imorgon ska jag hjälpa brorsan att flytta saker till sitt nya boende som han ska flytta in i nu i veckan som kommer. Sen har jag tänkt plugga och träna också. Blir en dag med lite aktiviteter i alla fall, på måndag är det skolan som gäller igen, helt OK. Hoppasni haft en bra helg.

 

XOXO Sophie

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0