7 september 2010

Idag har det inte hänt jättemycket. Skulle ha varit upp och sprungit i morse men det blev inte av, jag och älsklingen låg och sov istället :P Efter en lugn eftermiddag bar det i alla fall av till gymmet för att träna. 1,5 timmes hårdträning blev det och det kändes riktigt bra efteråt. Kollade en halvlek handboll, Drott VS Hallby efter det drog vi hem och gjorde pytt i panna till middag, går minsann inte av för hackor när man är svulten. Ska kolla lite på datorn till, sen blir det att fundera lite över kvinnlig och manlig arbetsdelning, och vad detta kan bero på. Jag läser nämligen en ny kurs nu "Genus och etniciteter", en ganska intressant kurs faktiskt. Imorgon blir det att träffa Madde på förmiddagen, därefter bär det av till Laholm till mormisen <3 Sist men inte minst så blir det givetvis träning :) I´m on it again! Efter en sommar utan regelbunden träning så känns det skönt att ha kommit igång igen, så nu blir det mest skola och träning som gäller. Men givetvis kommer jag ha tid för mina friends också, oroa er inte ;) Nu ska jag kolla vidare på "The Mentalist", en riktigt bra kriminalserie. TAKE CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0